Huśtawka Stalkera

21. Data: 2011-08-16 20:58:00

Temat: Re: Huśtawka Stalkera
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-16 18:20, Veronika pisze:

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Och... Ach... Ach... Och...
> Jaki ja jestem wspaniały i mądry i piękny.
> Ach...

Jedni się huśtają w najlepsze, a inni jak zwykle piachem po oczach.
Niezły tu plac zabaw, jak widzę - czyli norma.

Ewa

22. Data: 2011-08-16 21:38:16

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-16 22:11, Stalker pisze:

> Sam się mam bujać? :-)

A co, Jadryś już dupa siad?

michał

23. Data: 2011-08-16 21:39:04

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma obowiązku posiadania ambicji ani wznoszenia się na wyżyny
> odpowiedzialności. Szczególnie, gdy nie jest się obarczonym stadkiem
> przychówku.

Gorzej z tymi co jedynie ambicje posiadają.
No i niezwykłą umiejętność zadawania w kółko jednego pytania.
Dlaczego ten głupszy ma lepiej niż ja?

24. Data: 2011-08-16 21:39:35

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedni się huśtają w najlepsze, a inni jak zwykle piachem po oczach.
> Niezły tu plac zabaw, jak widzę - czyli norma.

Wakacje się nie udały?

25. Data: 2011-08-16 21:42:15

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-16 22:35, Aicha pisze:

> Daj, ać ja pobujam, a Ty poczywaj.

Już polubiłem Stalkera, bo wydawało mi się, że zaliczył mnie nie do
cieniasów na huśtawce swojego imienia. A tu masz! Nie chce się ze mną
pobujać. :)

michał

26. Data: 2011-08-16 21:47:17

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-16 23:42, michał pisze:

> Już polubiłem Stalkera, bo wydawało mi się, że zaliczył mnie nie do
> cieniasów na huśtawce swojego imienia. A tu masz! Nie chce się ze mną
> pobujać. :)

Bujasz :-)

Stalker

27. Data: 2011-08-16 21:53:12

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daj, ać ja pobujam, a Ty poczywaj.

Prawdziwych przyjaciół poznaje się na huśtawce :-)

Stalker

28. Data: 2011-08-16 22:17:28

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-16 22:25, Stalker pisze:

> [...]
>
> 1. Pokorny dyskutant dwie huśtawki ssie
> 2. Apetyt rośnie w miarę huśtania
> 3. Baba z huśtawki, koniom lżej
> 4. Biednemu zawsze wiatr w huśtawkę
> 5. Bogatemu diabeł dzieci kołysze (na huśtawce ma się rozumieć)
> 6. Bujać to las, ale nie nas!
> 7. Chłop robotny i baba pyskata rozhuśtają pół świata
> 8. Cierp ciało - skoroś się huśtać chciało!
> 9. Co cię nie zabije, to cię rozbuja
> 10. Co ma się huśtać, nie utonie
> 11. Człowiek huśta się całe życie, a głupi umiera.
> 12. Gdzie dwóch się huśta, tam trzeci korzysta
> 13. Gdyby kózka się nie huśtała, toby nóżki nie złamała.

Rozhuśtałeś całą mądrość narodu!

> Żaden problem, lista jest otwarta :-)
>
> Mnie też przyszła jeszcze jedna kategoria do głowy:
>
> 7. Nie piszą, a i tak zaczepiają :-)

Doszło niedawno 8. Nie żyją, a i tak ich zaczepiają. :)

michał

29. Data: 2011-08-17 06:12:25

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę michał wylazło do ludzi i marudzi:

> No i lepiej nie dziobać ze szcytowej pozycji.

> Mówi się huśtu-huśtu. Husiu może być zdrobnieniem od rzuconego popularnego
> wyzwiska. :)

Może u Was. Bujaj się.

Qra, zwięźle i na temat

30. Data: 2011-08-17 06:14:52

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Jedni się huśtają w najlepsze, a inni jak zwykle piachem po oczach.
> Niezły tu plac zabaw, jak widzę - czyli norma.

Cześć, cześć!

Qra, stęskniona już trochę

odkrycia wakacyjne
Autorytety młodych
Czy to kradziesz? (link)
Ksiazki psychologiczne w rewelacyjnych cenach i z bonusami !!!
Gra... czy zgodzicie się, że pomaga?