Huśtawka Stalkera

51. Data: 2011-08-17 11:01:21

Temat: Re: Huśtawka Stalkera
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-17 12:04, Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> 32. Huśtniem bo uśniem !

A ić! Z ust mi to huśtnąłeś.

Ewa

52. Data: 2011-08-17 11:17:49

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie, Zażółcony, na takiej huśtawce nie poznasz nawet wroga. Bujasz się
> sam.

No to ty ... Nie wspomnę o popularnych na działkach rekreacyjnych wieszanych
ławeczkach ...
Na takiej zwykłej to żonę sadzasz sobie na udach, może być ona przodem do
Ciebie,
i zapominasz, czy to wróg, czy przyjaciel ... :)

53. Data: 2011-08-17 11:22:43

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-17 13:17, zażółcony pisze:

> [...]
> do Ciebie,
> i zapominasz, czy to wróg, czy przyjaciel ... :)

A, to jest już huśtawa, a wspomniałeś o kawału deski zaledwie... :)
A poza tym jest to zgodne bujanie i nie pasuje do metafory, że tak się uprę.

michał

54. Data: 2011-08-17 11:29:03

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ić! Z ust mi to huśtnąłeś.

Huśtasiam !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

55. Data: 2011-08-17 11:34:27

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-17 13:29, Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Huśtasiam !

Jak tak dalej pójdzie, to będzie trzeba jakoś nazwę grupy zmienić, Huśta
mać!

michał

56. Data: 2011-08-17 11:56:19

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak tak dalej pójdzie, to będzie trzeba jakoś nazwę grupy zmienić, Huśta
> mać!

Ale tylko pod warunkiem, że sci w nazwie zostanie. Dyskusje o zawartości sci
w grupie sci bywają huśtawiste !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

57. Data: 2011-08-17 12:13:54

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ale tylko pod warunkiem, że sci w nazwie zostanie. Dyskusje o zawartości
> sci w grupie sci bywają huśtawiste !

Uwaga: zagadka:
A jak korwin huśtawiste, to co ?

58. Data: 2011-08-17 12:19:28

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę michał wylazło do ludzi i marudzi:

> A, to jest już huśtawa, a wspomniałeś o kawału deski zaledwie... :)
> A poza tym jest to zgodne bujanie i nie pasuje do metafory, że tak się
> uprę.

Zależy od wielkości balona.

Qra
--
pokrętnymi drogami

59. Data: 2011-08-17 12:22:15

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> 32. Huśtniem bo uśniem !

Częste huśtanie wzmaga zwracanie.

Qra

60. Data: 2011-08-17 12:26:59

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17.08.2011 13:22, michał wrote:

> A, to jest już huśtawa, a wspomniałeś o kawału deski zaledwie... :)
> A poza tym jest to zgodne bujanie i nie pasuje do metafory, że tak się
> uprę.

Hmmm... Jednak chyba do metafory trzeba będzie wprowadzić albo pojęcie
zgodnego bujania, albo dopuścić jednak huśtawki wahadłowe...

Inaczej ta dyskusja rozwali całą metaforę. No bo jak to tak?: Wszyscy w
sumie siedzą tu po jednej stronie, a huśtają się w najlepsze :-)

Stalker, no i w sumie jak się siedzi po jednej stronie, a nie po
przeciwnych to jakoś tak łatwiej przytulić koleżankę dyskutankę, tudzież
kolegę dyskutanta (na co zwrócił uwagę kolega zażółcony) ;-)

Stalker

odkrycia wakacyjne
Autorytety młodych
Czy to kradziesz? (link)
Ksiazki psychologiczne w rewelacyjnych cenach i z bonusami !!!
Gra... czy zgodzicie się, że pomaga?