Huśtawka Stalkera

61. Data: 2011-08-17 13:00:15

Temat: Re: Huśtawka Stalkera
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:j2gc47$g34$1@usenet.news.interia.pl...

> Stalker, no i w sumie jak się siedzi po jednej stronie, a nie po
> przeciwnych to jakoś tak łatwiej przytulić koleżankę dyskutankę, tudzież
> kolegę dyskutanta (na co zwrócił uwagę kolega zażółcony) ;-)

Ja zwróciłem uwagę na zwiększoną łatwość przytulania własnej żony !
Nie podkreślałem żadnego 'tudzież kolegę dyskutanta' !
Proszę mi nie wkładać w usta takich bezeceństw ani koleżanki dyskutantki
też nie !

Jeśli zaś chodzi o psucie metafory w wątku, to wybaczcie, ale
mój rwany udział tu obejmuje kontekst jakichś trzech ostatnich postów.
Jak rozumiem, to rozhuśtuje całą konstrukcję - w akcie pokory mogę jedynie
zaproponować własne wyhuśtanie z wątku ...

62. Data: 2011-08-17 14:26:03

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-17 14:26, Stalker pisze:

> Hmmm... Jednak chyba do metafory trzeba będzie wprowadzić albo pojęcie
> zgodnego bujania, albo dopuścić jednak huśtawki wahadłowe...
>
> Inaczej ta dyskusja rozwali całą metaforę. No bo jak to tak?: Wszyscy w
> sumie siedzą tu po jednej stronie, a huśtają się w najlepsze :-)
>
> Stalker, no i w sumie jak się siedzi po jednej stronie, a nie po
> przeciwnych to jakoś tak łatwiej przytulić koleżankę dyskutankę, tudzież
> kolegę dyskutanta (na co zwrócił uwagę kolega zażółcony) ;-)

Protestuję! Zgodne bujanie prowadzi do gruchu gruchu, a potem do wyhuśtu
z deseczki. Bez względu na płeć. :)

michał

63. Data: 2011-08-17 14:28:51

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-17 14:22, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Częste huśtanie wzmaga zwracanie.

Gdzie huśtawek sześć, tam osiołkowi w żłoby dano.

Ewa

64. Data: 2011-08-17 14:30:04

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-17 15:00, zażółcony pisze:

> [...]
> Jak rozumiem, to rozhuśtuje całą konstrukcję - w akcie pokory mogę jedynie
> zaproponować własne wyhuśtanie z wątku ...

No co ty! Huśtaj się! Tylko w odwrotnym kierunku...

michał

65. Data: 2011-08-17 14:30:53

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-17 14:13, zażółcony pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Uwaga: zagadka:
> A jak korwin huśtawiste, to co ?

To pewnie kładzie kontrakt.

Ewa, brydżowo

66. Data: 2011-08-17 14:31:31

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-17 13:56, Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ale tylko pod warunkiem, że sci w nazwie zostanie. Dyskusje o zawartości
> sci w grupie sci bywają huśtawiste !

Sci się wszędzie zmieści. :)

michał

67. Data: 2011-08-17 14:31:50

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-17 14:19, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę michał wylazło do ludzi i marudzi:

> Zależy od wielkości balona.

Znaczy - nadymania?

Ewa

68. Data: 2011-08-17 14:42:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-17 16:31, michał pisze:

> Sci się wszędzie zmieści. :)

Powinno być: zmieSCI.

Ewa, rozhuśtana

69. Data: 2011-08-17 14:50:18

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To pewnie kładzie kontrakt.

doskonale :)

70. Data: 2011-08-17 14:52:37

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie huśtawek sześć, tam osiołkowi w żłoby dano.

Trafił z huśtawki na karuzelę.

Wpadł jak huśtawka w ... maliny ?

odkrycia wakacyjne
Autorytety młodych
Czy to kradziesz? (link)
Ksiazki psychologiczne w rewelacyjnych cenach i z bonusami !!!
Gra... czy zgodzicie się, że pomaga?