I co słychać ?

11. Data: 2009-03-29 14:30:03

Temat: Re: I co słychać ?
Od: "Redart" <r...@o...tnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gqnvkf$elg$1@news.onet.pl...

> Tak trzymaj :) Nawet Bluzgacz wymiękł ;)
>
> (to mówisz, że dopiero wszywka pomaga?;))

Wszywka z inną używką ;) U mnie się ona nazywała 'Gra Komputerowa typu MMOG,
a dokładniej MMOSG' ;)))
http://pl.wikipedia.org/wiki/Massive_Multiplayer_Onl
ine_Strategic_Game
Mam już dość, żona też ( ona to na pewno :) No i w końcu pojawiła się
szczelina czasowo-energetyczna
prowadząca do PSP ;)

12. Data: 2009-03-29 14:32:52

Od: "Redart" <r...@o...tnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie widzisz, bo tak wygodnie Ci z tym równouprawnieniem płci nawet w
> restauracji czy przy wsiadaniu do samochodu :->

blah blah Ikselka, blah, bla bla blaaaah, samochód, blah restauracja,
blah, blaaah, blah kelnerbla pijany blaah blah blah rzyg na maskę ...

13. Data: 2009-03-29 14:35:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Mar 2009 16:32:52 +0200, Redart napisał(a):

> blah blah Ikselka, blah, bla bla blaaaah, samochód, blah restauracja,
> blah, blaaah, blah kelnerbla pijany blaah blah blah rzyg na maskę ...

No i to jest własnie istota męskości dziś...
:->

14. Data: 2009-03-29 14:48:16

Temat: GENERALNIE Re: I co słychać ? (was: I co słychać ?)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Mar 2009 16:29:16 +0200, Ikselka napisał(a):

> Musiałabyś mieć w domu meżczyznę - tu solo nie da rady, musisz sama
> wyciągać wszędzie te swoje karty i tak, nie wliczasz się zatem w target :->
>
> A medea... - cóż, też nie mam zapędów do niej, musiałabym chyba przerobić
> całe pokolenia w jej rodzinie, co jest absurdem; bowiem nie da się za
> jednym razem ugnieść tego, co od pokoleń nie ugniatane i nie zna innego
> życia...

GENERALNIE: czas chyba zakończyć tę abstrakcyjną dla wszystkich (prócz mnie
samej) kobiet tutaj dyskusję. Pewne rzeczy nie są już kobietom i mężczyznom
dostępne mentalnie, bo i jak mają być, skoro widzicie wszyscy istotę rzeczy
jedynie w ew. ukrytych, osobnych kontach męża i żony czy w limicie karty
lub szybkości jej wyjmowania... No cóż, pewna epoka odeszła, ale to nie
znaczy, że dla wszystkich, lecz tylko dla tych, dla których żadne formy
nigdy nie istniały - wieś, wieś, wieś... a raczej jej pewien rodzaj.
Bo choć sama korzenie mam na wsi, to mój dziadek nigdy nie pozwolił na to,
aby babcia wodę dźwigała ze wspólnej (hie, hie... - medeo) studni, a i
korale czy perfumy ona wybierała, a on płacił za nie... Do kościoła zaś to
on jej drzwi otwierał, choć inne kobiety musiały jeszcze swoim chłopom
drogę torowac.

15. Data: 2009-03-29 15:28:43

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> no jakoś tak ... ;)
> tak se spoziram ...

no to tak jak ja, raczej już spoziram.
przynajmniej saulo zadowolony :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

16. Data: 2009-03-29 15:30:55

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> [...]
ine_Strategic_Game
> Mam już dość, żona też ( ona to na pewno :) No i w końcu pojawiła się

a w co grywałeś?
bo ja w ogame namiętnie. onegdaj.

17. Data: 2009-03-29 15:32:20

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> blah blah Ikselka, blah, bla bla blaaaah, samochód, blah restauracja,
> blah, blaaah, blah kelnerbla pijany blaah blah blah rzyg na maskę ...

hihihi :)

18. Data: 2009-03-29 16:11:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Tak trzymaj :) Nawet Bluzgacz wymiękł ;)
>
> (to mówisz, że dopiero wszywka pomaga?;))

Zabraniam wszywać!

Qra, bo z nudów zdechnę

19. Data: 2009-03-29 16:13:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Redart <r...@o...tnijto.pl> tak oto plecie:

> blah blah Ikselka, blah, bla bla blaaaah, samochód, blah restauracja,
> blah, blaaah, blah kelnerbla pijany blaah blah blah rzyg na maskę ...

ROFTL

Qra

20. Data: 2009-03-29 16:13:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Zabraniam wszywać!

A se wszyję właśnie! Na prima aprilis :D

> Qra, bo z nudów zdechnę

To karm sama :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Jihały kozaky...
Można wychować gwałciciela...
Chcą zlinczować Papieża prezerwatywami-módlmy się;-))))
Hej, horiłka!!!
działa wam onet? [OT]