I'm back !

1. Data: 2000-03-31 01:54:07

Temat: I'm back !
Od: c...@b...gnet.pl (Marcin Kubicki) szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow po dlugiej nieobecnosci. Poczytalem sobie troche
postow i widze ze nadal jest interesujaca.

Przy okazji maly temacik do dyskusji:

Proponuje w obliczu ogolnopolskiego polowania na lekarzy/czarownice
(niepotrzebne skreslic) powolac Ogolnopolski Komitet Obrony Lekarzy
Przed Pacjentami (w skrocie OKOLPP).

Komitet zajmowalby sie:

- truciem staruszek mierzacych sobie o 3 rano cisnienie a nastepnie
dzwoniacych po karetke do Pogotowia.
- wstepnym odstrzalem meneli przed chirurgiczna izba przyjec
- badaniami nad sztuczna inteligencja ktora nastepnie mozna by
wszczepic minister Knysok.

Z Pozdrowieniami

Marcin Kubicki
Odp: Odp: Odp: brzmi pieknie !!!!!

2. Data: 2000-04-01 08:35:19

Temat: Odp: I'm back !
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zlosliwy kretyn?
Doktor Mengele?
A moze kochasz inaczej?

Użytkownik Marcin Kubicki <c...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...tpsa.pl...

3. Data: 2000-04-01 09:10:25

Temat: Re: I'm back !
Od: "Mała Mi" <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva <e...@p...onet.pl> napisał...

> Zlosliwy kretyn?
> Doktor Mengele?
> A moze kochasz inaczej?

Eeee tam ...
Taki Jego urok !
Można polubić albo "splonkować", ale po co tyle jadu ?
Ja tam się cieszę, że wrócił ... chociaż potwór z Niego staaaszny. ;-)

Mała Mi

4. Data: 2000-04-01 10:17:03

Od: k...@p...pl (Krzysztof P. Jasiutowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Mar 2000 01:54:07 GMT, Marcin Kubicki <c...@b...gnet.pl> wrote:
> [...]
>- wstepnym odstrzalem meneli przed chirurgiczna izba przyjec
>- badaniami nad sztuczna inteligencja ktora nastepnie mozna by
Cóż za cenna inicjatywa !
Lista zadań nie cierpiących zwłoki się wydłuża :
- wstępna selekcja i szorowanie szarym mydłem i szczotką ryżową
cuchnących przed gabinetem
- eksterminacja plujących na podłogę w poczekalni
- zakładanie klapek na oczy czytających ulotki w opakowaniach leków
etc etc
--
Krzysztof P. Jasiutowicz, M.D | k...@p...pl
Strona o Transmeta http://www.free.net.pl/~kpjas/transmeta_story.html

5. Data: 2000-04-01 17:13:03

Od: "Dorota" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Kubicki <c...@b...gnet.pl> napisał(a) w artykule
<3...@n...tpsa.pl>...

> [...]
> - wstepnym odstrzalem meneli przed chirurgiczna izba przyjec
> - badaniami nad sztuczna inteligencja ktora nastepnie mozna by

lekarka-czarownica

6. Data: 2000-04-01 18:46:55

Od: w...@p...com (Darek P) szukaj wiadomości tego autora

> lekarka-czarownica
>
> jeżeli tak wygląda statut to popieram z całgo serca i wplace pierwszą
składke !!!

Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

7. Data: 2000-04-02 20:26:56

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mała Mi <t...@k...chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:52jF4.22737$a...@n...tpnet.pl...

> [...]
> Można polubić albo "splonkować", ale po co tyle jadu ?
> Ja tam się cieszę, że wrócił ... chociaż potwór z Niego staaaszny. ;-)

Dzięki, ze mnie oswiecilaś,bo juz myslalam,ze ma chip'a w osrodku uczuc wyzs
zych.

No ale medycyna zna takie przypadki :
Patrz: Karen Horney "Nasze wewnetrzne konflikty",
Czesc pierwsza,
rozdzial 1,
"Nastawienie "przeciwko ludziom""

Ale jest tam i czesc druga
"Lęki" , "Zubozenie osobowosci" , "Neurotyczny brak nadziei" , "Sklonnosci
sadystyczne"

To sie podobno daje leczyc!
Pozdrawiam z nadzieją
Eva

8. Data: 2000-04-03 00:10:27

Temat: Re: Odp: I'm back !
Od: c...@b...gnet.pl (Marcin Kubicki) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 01 Apr 2000 08:35:19 GMT, "Eva" <e...@p...onet.pl> wrote
and nobody noticed it except me:

>Zlosliwy kretyn?
>Doktor Mengele?
>A moze kochasz inaczej?

Wszystko naraz. Jestem twoim sennym koszmarem.

Marcin Kubicki
Na zielonej trawce
Pasły się pratchawce
Jeden mówi do drugiego
Podaj cewkę Malpigiego
Boris Vian

9. Data: 2000-04-03 07:06:13

Od: d...@a...com (DariaAVA) szukaj wiadomości tego autora

From: "Ma?a Mi" <t...@k...chip.pl>
Date: Sat, Apr 1, 2000 04:10 EST

Eva <e...@p...onet.pl> napisa?...

> Zlosliwy kretyn?
> Doktor Mengele?
> A moze kochasz inaczej?

Taki Jego urok !
Mo?na polubiae albo "splonkowaae", ale po co tyle jadu ?
Ja tam si? ciesz?, ?e wróci? ... chocia? potwór z Niego staaaszny. ;-)

Chamstwo nazywasz "urokiem" ?
Sadzac po jego wypowiedziach to pospolity wiejski kawalir, by nie powiedziec
kmiot...............

Daria

10. Data: 2000-04-03 07:26:59

Od: "Mała Mi" <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

DariaAVA <d...@a...com> napisała tak:

> Chamstwo nazywasz "urokiem" ?

Na co mnie biednemu żuczkowi przyszło ...
Wychodzi na to, że mam być adwokatem diabła ...
Nie chcę !!!
Albo dobra ... w końcu zawsze bardziej się bałam ludzi pozbawionych
poczucia humoru niż sił nieczystych.
Wskaż mi, który fragment tak bulwersującej Cię wypowiedzi był chamski.
Tak wiesz ... konkrety zamiast wycieczek osobistych.

Mała Mi

Sumienny lekarz umiera razem z chorym
Sumienny lekarz umiera razem z chorym
rehabiltacja-HELP!
Specjalista okulista, larybgolog w Krakowie
Problemy z miesiaczka