I na moje wyszło!

61. Data: 2014-07-20 08:42:35

Temat: Re: I na moje wyszło!
Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-11 17:37, tomjas pisze:

> Ja np. nie dodaję sosu do makaronu tylko wrzucam makaron na patelnię, na
> której gotuje się sos i jeszcze minutkę mieszam razem. I to jest ten
> czas na "dojście" makaronu.

Obawiam się że po kilku minutach gotowania grubego makaronu w garze, i
później minutka na patelni w sosie to za mało aby makaron w końcowym
efekcie został w stanie ugotowania.

62. Data: 2014-07-20 08:55:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-07-20 08:29, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Spróbuj kiedy solidnie ugotować, a wreszcie poczyjesz prawdziwy smak
> makaronu, i bez klejenia się do zębów. Przepis jest prosty - gotować na
> bardzo małym ogniu do całkowitej miękkości. Później odlać z wierzchu
> wodę i pod kran z zimna wodą, znowu odlać i znowu pod zimna wodę
> następnie na cedzak/durszlak i jeszcze raz przelać zimną wodą. Makaron
> jest ugotowany, ale sprężysty i nie klei się do zębów. Można używać do
> rosołu i innych zup, zapiekanek itd, daję gwarancję że nie zrobi się
> żadna papka.

IMO nie chodzi o papkę, ale o to, że zahartowany makaron nie ciągnie sosu.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

63. Data: 2014-07-20 08:57:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-07-20 08:39, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> A jest coś złego w takiej metodzie nakładania/nalewania na talerz? Poza
> tym, bez przesady - makaron na pewno nie przegotuje się na talerzu po
> zalaniu rosołem.

Nie mam aż tak dużej łyżki.

64. Data: 2014-07-20 09:39:23

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-20 08:29, Trybun pisze:

> Raczej z tymi ich podniebieniami.. Robią ładne auta, ale ich upodobania
> kulinarne są po prostu do bani.

Tylko dlaczego te ich upodobania nazywa się najzdrowszymi na świecie? I
czemu żyją dłużej od nas kluchorozciapożerców?

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

65. Data: 2014-07-20 09:56:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-07-20 09:39, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

> Tylko dlaczego te ich upodobania nazywa się najzdrowszymi na świecie? I
> czemu żyją dłużej od nas kluchorozciapożerców?

Się nie szczepią.

66. Data: 2014-07-20 15:47:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Jul 2014 08:29:01 +0200, Trybun napisał(a):

> Raczej z tymi ich podniebieniami.. Robią ładne auta, ale ich upodobania
> kulinarne są po prostu do bani.

Dokładnie tak uważam. No i buty robią też ładne :-)

67. Data: 2014-07-20 15:48:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Jul 2014 08:29:39 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
> jest ugotowany, ale sprężysty i nie klei się do zębów. Można używać do
> rosołu i innych zup, zapiekanek itd, daję gwarancję że nie zrobi się

100/100!

68. Data: 2014-07-20 15:50:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Jul 2014 08:36:06 +0200, Trybun napisał(a):

> No, myślę że to w dużej mierze zależy z jakich składników jest ten
> rosół. Na bazie wołowiny to istotnie musi być gorący,

Innego nie gotuję - dla mnie tylko wołowy, czasem z dodatkiem drobiu :-)

> ale z chudego
> dzikiego ptactwa to równie dobrze smakuje ciepły, czy wręcz chłodny. :-)

Oczywiście - tudzież cielęcy; takiego rosołu(po odtłuszczeniu) użyć można
też i do chłodnika :-)

69. Data: 2014-07-20 15:51:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Jul 2014 09:39:23 +0200, Aicha napisał(a):

> Tylko dlaczego te ich upodobania nazywa się najzdrowszymi na świecie? I
> czemu żyją dłużej od nas kluchorozciapożerców?

Bo nic nie robią.

70. Data: 2014-07-20 16:19:27

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-20 15:51, Ikselka pisze:

> Bo nic nie robią.

Hahaha. Pewnie, nie ma lepszego niż stać nad kuchnią i schaboszczaki
smażyć przy 32 stopniach. Bo przecież obiad w niedzielę musi być!

--
Aicha (z bułką, serkiem i kefirkiem)

czym umyć
wiśnie