Re: I nagle muzułmanie stali się mili

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: I nagle muzułmanie stali się mili
From: XL <i...@g...pl>
Date: 12 Oct 2017 23:59:21 GMT

<Kviat> wrote:
> http://innpoland.pl/137991,ponad-8-tys-zlotych-miesi
ecznie-za-przyjecie-studenta-pod-swoj-dach-polskie-r
odziny-zabijaj-sie-o-te-oferte

Ooo, to nie chodzi o 150 000 czarnych dzikusów z Afryki, tylko ,,15
studentów z Kuwejtu"??? To już tak źle, że Kuwejtczycy szukają darmowego
wiktu w Jurop???????? Kto płaci? Soros?
Dobra, biorę wszystkich piętnastu za połowę kosztów.
:->

--
XL