I znowu złodziej;-(((

1. Data: 2004-05-04 20:20:55

Temat: I znowu złodziej;-(((
Od: "ONo" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

I znowukomus była potrzebna moja donica ;-((((
Tym razem z różą .
W tym roku juz nie u mnie zakwitnie
http://ono.ipon.pl/roza1.jpg
http://ono.ipon.pl/roza2.jpg
http://ono.ipon.pl/roza3.jpg
Jak ktos zobaczy w ofercie "bazarowej" na 1/2 litra ;-)))
róże w brązowej doniczce - dajcie znać ;-))))
Ma ktos pomysł jak pozbyc sie złodzieja ??????

Maria T.
"gdy człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)))"
Zapraszam na:
http://www.ono.ipon.pl

2. Data: 2004-05-04 20:27:39

Temat: Re: I znowu złodziej;-(((
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ma ktos pomysł jak pozbyc sie złodzieja ??????
>
> Maria T.

Zastrzelić z procy lub utopić w gnojówce.

Pozdrawia współczująco boletus

3. Data: 2004-05-04 20:57:08

Od: Marx <s...@w...to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

ONo wrote:
> Ma ktos pomysł jak pozbyc sie złodzieja ??????

Kiedys na oknie na korytarzu bloku wystawilem kaktusa ze szkodnikami
(czekal na oprysk). Zostal ukradziony. Wiecej juz nie bylo kradziezy :)
M.

4. Data: 2004-05-04 21:10:07

Temat: Re: I znowu złodziej;-((( i datury
Od: "ONo" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś na oknie na korytarzu bloku wystawilem kaktusa ze szkodnikami
> (czekal na oprysk). Zostal ukradziony. Wiecej juz nie bylo kradziezy :)
> M.

Ciekawy pomysł,
ale trudno na moim blokowym "ogrodzie" wystawiać coś ze szkodnikami.
Złodziej nie będzie już miał czego kraść, a ja przesadzać i podlewać ;-(((

A tak dodatkowe pytanie - kiedy wystawiacie Datury na tarasy. w zeszłym roku
chyba wystawiłam za wcześnie i- zrzuciły liście i bardzo słabo kwitły ;-))))
Gdzie jest błąd?
Najstarsze są 5-6 letnie, najmłodsze 2-3 letnie
Chyba w tym roku znowu będą uwiązane na łańcuchach i zamknięte na kłódki,
biedne zielone badziewie

5. Data: 2004-05-08 10:00:02

Od: vpw <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 May 2004 22:27:39 +0200, boletus wrote:

> Zastrzelić z procy lub utopić w gnojówce.
>
> Pozdrawia współczująco boletus

I na kompost z nim
--
vpw (2004-05-08 11:59:54)

6. Data: 2004-05-09 09:36:18

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik vpw napisał:

> I na kompost z nim

Szkoda by było chyba kompostu na takie bydle.

Pozdrawiam
Marta

zolte czy pomaranczowe ???
Ranking za kwiecien