IB

1. Data: 2001-09-27 21:16:08

Temat: IB
Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje mnie wszystko na temat nowych przepisow ograniczajacych uprawnienia
inwalidow wojennych.Dzis weszly w zycie nowe zasady, notka jaka otrzymalem jest
co najmniej niejasna, glownie chodzi o zdanie mowiace ze mozna wydac tylko
jedno opakowanie kazdego przepisanego leku. Mam rozumiec, ze jesli lekarz
zapisze np. ilosc tabletek odpowiadajaca kilku opakowaniom fabrycznym na
dluzszy czas stosowania, to i tak mam wydac tylko jedno opakowanie?
Moze jest cos na ten temat w internecie?

Pozdrawiam.
P.S. Mozna tylko siasc i plakac czytajac takie przepisy.

2. Data: 2001-09-28 06:54:44

Temat: Re: IB
Od: "MacWolf" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...
> [...]
> Moze jest cos na ten temat w internecie?
>
> Pozdrawiam.
> P.S. Mozna tylko siasc i plakac czytajac takie przepisy.

Otóż nie, leki tylko na receptę czyli enarenal, tertensif, sterydy (maści i
kremy) wydaje się normalnie tak jak na recepcie przepisał lekarz (oczywiści
zgodnie z dawkowaniem itd), nie przysługują już leki z OTC (geriavit,
bodymax, magneB6, slowmagi) ale z lekami tzw Rp z kropką (tak są oznaczone w
wykazie leków zarejstrowanych) czyli 1 opakowanie bez recepty (thiocodin,
lactulosa, betadrin, nitrogliceryna), dowiadywaliśmy się w naszej aptece w
dolnośl KCh i powiedzieli że w poniedziałek wszystko będzie wiadomo a do
tego czasu na IB wydawać po jednym leku z grupy "Rp.", jak zwykle KCh pali
głupa nic nie wie choć pewnie sami o to zabiegali żeby ograniczyć wydatki na
refundacje IB, niestety liczde na Leszka (choć czrwonych nie trawie) że
rozpieprzy to towarzystwo w cholere

pzdr

MacWolf

Pytanie o firmę