IQ a emocjonalnosc

1. Data: 2001-06-08 14:22:52

Temat: IQ a emocjonalnosc
Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy IQ ma zwiazek z emocjonalnoscia? Czy emocjonalnosc zakłoca IQ? Pytam bo
wiecej mezczyzn ma wysokie IQ niz kobiet ... a przeciez dominujaca u kobiet
jest prawa polkol odpowiadajaca m. in za emocjonalnosc (nie to ze mezczyzni
nie czuja)....... nie wiem czy ma to jakis zwiazek ..... Jak myslicie?

Pozdrawiam wiosennie
Oliwia

1. Data: 2001-06-08 15:42:32

Temat: Re: IQ a emocjonalnosc
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Oliwia:
> ... Jak myslicie?

Czy chodzi Ci o to ze wysokie IQ ogranicza
potencjal emocjonalny i odwrotnie?

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-06-08 15:44:41

Od: Pawson <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oliwia napisał(a):

> [...]
> nie czuja)....... nie wiem czy ma to jakis zwiazek ..... Jak myslicie?

Nie sadze aby emocje mialy cos wspolnego z inteligencja, chyba ze zalozymy, ze
obie te cechy ksztaltuja sie pod wplywem wychowania i tu bedziemy sie
doszukiwac wspolnych korzeni obu tych zagadnien.
Osobiscie znam ludzi bardzo inteligentnych ktorych zycie emocjonalne bylo
wiecej niz ubogie.

PAWSON

1. Data: 2001-06-08 16:13:14

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawson" > Osobiscie znam ludzi bardzo inteligentnych ktorych zycie
emocjonalne bylo
> wiecej niz ubogie.

Moze byli po lobotomii;)))
E.

1. Data: 2001-06-08 17:03:23

Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 8 Jun 2001, Pawson wrote:

> Osobiscie znam ludzi bardzo inteligentnych ktorych zycie emocjonalne bylo
> wiecej niz ubogie.

A zwłaszcza dzisiaj, kiedy emocje można zastąpić smileyami, a to przecież
tylko bity i bajty...

--
GSN

1. Data: 2001-06-08 23:21:59

Od: "cekanofil" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oliwia <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9fqn3n$v43$...@n...polbox.pl...
> Czy IQ ma zwiazek z emocjonalnoscia?
To tę teorię, że inteligencja ''klasyczna'' IQ i emocjonalna są
zupełnie od siebie odrębne i niezależne, można już podważać nie narażając
się na wyśmianie?

cekanofil

1. Data: 2001-06-09 13:59:38

Od: "Darek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
kobiet
> jest prawa polkol odpowiadajaca m. in za emocjonalnosc

O ile dobrze pamietam petla emocjonalna przechodzi raczej przez cos
w poblizu wechomozgowia.
Prawa polkola zawiera geometryczne przetwarzanie uzywane
w czesci wzrokowej choc takze i w pisaniu. W zwiazku z tym
zazwyczaj emocje "damskie" sa "korygowane" w petli
obrazowej, a meskie przez czesc zwiazana z mowa i slowem.

Dlatego sa zupelnie inne.

darek

1. Data: 2001-06-09 18:09:40

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mezczyzni
> nie czuja)....... nie wiem czy ma to jakis zwiazek ..... Jak myslicie?

A co to jest IQ...?

Bo nie wiem, czy Ty wiesz. No, ja nie wiem, co to jest, a Ty mówisz, jakbyś
wiedziała. Wyjaśnij, proszę - co to takiego emocje też możesz, przy okazji.

Tomek

1. Data: 2001-06-11 10:09:04

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Wilicki:
> A co to jest IQ...?

Dlaczego nie zapytasz Kaski? ;)

Czarek

1. Data: 2001-06-12 15:09:51

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ma IQ 160 i jestem bardzo emocjonalna ;-)
Cleo

Do Oliwii
Re: Nienawisc
IQ a emocjonalnosc