Re: ISIS wzywa.

Date: Sun, 22 Nov 2015 14:43:53 +0100
From: Qrczak <q...@q...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ISIS wzywa.

Dnia 2015-11-22 13:06, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

amerykanow-ginie-przez-

-ludzie-z-jadowita-obsesja-czyli-o-euroislamie-raz-j
eszcze.html

> [...]
> wywierał naciski na niedouczonych pilotów w kokpicie- czego nawet zespół
> rządowy nie był w stanie dłużej podtrzymać- dał popis chamstwa i agresji.
> Mając taką inteligencję w Polsce jak Ty czy Ewa- Polska musi znów popaść
> w niewolę. Wyklną was następne pokolenia- i oplują wasze groby. Inne,
> mniej prawdopodobne wyjście- ale też realne- Polska zwycięży- ale wtedy
> nie będą jej potrzebni pożyteczni durnie.
> Tak czy siak- dla was żaden wariant dobry nie jest. Wszak islamska
> niewola zakończyć się musi wyrżnięciem w pierwszej kolejności ateistów i

Sugerujesz, że katolicy się w trymiga przebranżowią? Czy raczej masową
się będą samoubijać?

[poszło nie tam, gdzie nie chciałam]
dla takich chwil warto żyć