"Ich pradziwe cele" czyli doKOnd zmierza LGBTQres[tfutfutfo] ;)

21. Data: 2020-06-29 00:16:52

Temat: Re: "Ich pradziwe cele" czyli doKOnd zmierza LGBTQres[tfutfutfo] ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

twoje urojenia to nie moja zasluga,
jednak przyklepuje to na plus
---
przyklepuj se babeczki na plazy
jak ci siem we snie niezasluzenie urojom ;P
ale cieszy ze juz schodzisz z piedestalu ;)

22. Data: 2020-06-29 03:05:28

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-29 00:16, m...@g...com wrote:
> [...]
> przyklepuj se babeczki na plazy
> jak ci siem we snie niezasluzenie urojom ;P
> ale cieszy ze juz schodzisz z piedestalu ;)

// i po ch*j 'rozmawiasz' z tym jelopem...?

23. Data: 2020-06-29 06:49:33

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/06/2020 o 23:16, m...@g...com pisze:

> ---
> przyklepuj se babeczki na plazy
> jak ci siem we snie niezasluzenie urojom ;P
> ale cieszy ze juz schodzisz z piedestalu ;)

i plazy zazdroscisz, a fe

--
gazebo

24. Data: 2020-06-29 06:50:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/06/2020 o 02:05, Izaura pisze:

> // i po ch*j 'rozmawiasz' z tym jelopem...?

a ty ciolku? :]

--
gazebo

25. Data: 2020-07-01 00:37:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak ci siem we snie niezasluzenie urojom ;P
> ale cieszy ze juz schodzisz z piedestalu ;)

// i po ch*j 'rozmawiasz' z tym jelopem...?
Bo kazdej istocie ludzkiej nalezy dac szansem sczlowieczenia? ;)
Jest POnadto swietnym obiektem cwiczenia siem w milosierdziu
i wybaczaniu wrogom. Cos jak kukly w Akwarium Suworowa tylKO
duchowo...tyle ze tu zamiast smierci [za]daje siem...zycie. ;P

26. Data: 2020-07-01 00:42:00

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyklepuj se babeczki na plazy
> jak ci siem we snie niezasluzenie urojom ;P
> ale cieszy ze juz schodzisz z piedestalu ;)

sKOro takie masz sKOjarzenia
czyli sam jom zywisz w sobie
wobec innych zazdrosniku ;P
Ale i takim Ciem Bog Kocha ;)

27. Data: 2020-07-01 05:01:52

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-01 00:37, m...@g...com wrote:

> [...]
> i wybaczaniu wrogom. Cos jak kukly w Akwarium Suworowa tylKO
> duchowo...tyle ze tu zamiast smierci [za]daje siem...zycie. ;P

a ja myslalem, ze to rodzaj samoudreczenia...!

28. Data: 2020-07-01 09:11:46

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/07/2020 o 04:01, Izaura pisze:

> a ja myslalem, ze to rodzaj samoudreczenia...!

to kontakt z Bogiem

--
gazebo

29. Data: 2020-07-01 09:14:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/06/2020 o 23:42, m...@g...com pisze:

> ---
> sKOro takie masz sKOjarzenia
> czyli sam jom zywisz w sobie
> wobec innych zazdrosniku ;P
> Ale i takim Ciem Bog Kocha ;)

ten twoj problem z kobietami jest nierozwiazywalny, wcale mi nie przykro
--
gazebo

30. Data: 2020-07-01 17:17:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> duchowo...tyle ze tu zamiast smierci [za]daje siem...zycie. ;P

a ja myslalem, ze to rodzaj samoudreczenia...!
Moze teraz w nowym swietle zobaczysz Krzyz Chrystusa. ;)
W KOncu sam sie dal nan zaciongnonc...
"Kto straci swe zycie z Mego POwodu ten je odzyska"

Ciekawe zdanie
Boty rzundzom! AI wprogramuje ci gluPOtem...
Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii?
Piotrusi do sztambucha...!
Szesciu czarnych...