Fw: [IdKk:089] nekanie

1. Data: 2003-07-15 08:40:14

Temat: Fw: [IdKk:089] nekanie
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

Moi Mili..
Mamy odzew -)))))))))))))) !!!!!
Jesli stwierdzicie ponowne ujawnienie sie tej osoby, wystarczy powolac sie na numerek
identyfikacyjny z tematu tego listu i
napisanie do a...@w...pl
Pozdrowka :-)
Barbara

1. Data: 2003-07-15 08:55:45

Temat: Re: Fw: [IdKk:089] nekanie
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka:
> [...]
> Jesli stwierdzicie ponowne ujawnienie sie tej osoby, wystarczy powolac sie na
numerek identyfikacyjny z tematu tego listu i

też wysłałem liścik do abuse. Przedwczoraj ;-)

Waldek

1. Data: 2003-07-15 09:28:21

Temat: Re: [IdKk:089] nekanie
Od: "jan_eczek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisal w wiadomosci
.
> [...]
> Jesli stwierdzicie ponowne ujawnienie sie tej osoby, wystarczy powolac sie
na numerek identyfikacyjny z tematu tego listu i
Widzisz nie wystarczy sie wymadrzac, ze wszyscy wkolo, to nieuki i niedouki,
bo teraz wyszlo na to, ze w tym fragmencie swej wypowiedzi sprzed kilkunastu
dni ("w kazdym z podanych przykladow wychodzi na to, ze jest albo
niedoksztalcona, albo ma niskie poczucie wlasnej wiedzy na temat tego, czego
sie podjela.... niezaleznie od tego, czy ma wyksztalcenie zawodowe, czy
wyzsze kierunkowe.... [by Barbara Czaplicka w watku "gdzie we wrocku kupic
zdrowe zarcie" z dnia 6 lipca 2003, post o nazwie KULTURA obslugi; patrz
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
ec.kuchnia&aid=25388343]
) wypowiadasz sie SAMA O SOBIE!!!!
janek

--
"Zastanawiam sie czy mijasz sie z prawda z udzialem czy bez udzialu
swiadomosci." [by E.M.Hamerla]

1. Data: 2003-07-15 09:29:05

Od: "jan_eczek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3F13C191.3070202@ukbf.fu-berlin.de...

> Barbara Czaplicka:
sie na numerek identyfikacyjny z tematu tego listu i

> też wysłałem liścik do abuse. Przedwczoraj ;-)
Do abusy piszą tylko łobuzy!
janek

1. Data: 2003-07-15 10:33:06

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka wrote:
> [...]
> Jesli stwierdzicie ponowne ujawnienie sie tej osoby, wystarczy
> powolac sie na numerek identyfikacyjny z tematu tego listu i
A jeżeli pojawia się już z o2.pl i poczta.onet.pl to co zrobić?? Z wp.pl
chyba się wyniósł albo go wyprosili...
gdaMa (Magda) ,

1. Data: 2003-07-15 10:33:45

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-15 12:33:06 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *gdaMa* skreślił te oto słowa:

> A jeżeli pojawia się już z o2.pl i poczta.onet.pl to co zrobić?? Z wp.pl
> chyba się wyniósł albo go wyprosili...

Tam tez pisac, na onecie tez szybko reagują.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-07-15 10:36:07

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gdaMa napisał:

> A jeżeli pojawia się już z o2.pl i poczta.onet.pl to co zrobić?? Z wp.pl
> [...]
To jest niedowytepienia. Jedno ukrocisz pojawiaja sie dwa nastepne.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-15 10:44:27

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:
> To jest niedowytepienia. Jedno ukrocisz pojawiaja sie dwa nastepne.
:-(((((
Trudno, lista zablokowanych będzie dłuższa...
gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-07-15 10:46:06

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...wp.pl> napisała:
> A jeżeli pojawia się już z o2.pl i poczta.onet.pl to co zrobić??

Dac sobie spokoj ze swieta inkwizycja...
'Zyj i pozwol zyc innym'... albo umrzec z braku pozywki.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-07-15 10:59:31

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:
> Dac sobie spokoj ze swieta inkwizycja...
> 'Zyj i pozwol zyc innym'... albo umrzec z braku pozywki.

Już daje:-) umieściłam znane osobistości na liście zablokowanych ...

> Pozdrawiam
> Lilla

gdaMa (Magda)

Jestem w Wilnie(dlugie)
żeliwne "talerze" w kształcie barana w Gdyni, gdzie?
slimaki ?
Harissa lub sambal - gdzie można kupić w Polsce???
kalarepa