Idą Święta

1. Data: 2000-12-18 10:30:53

Temat: Idą Święta
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nieśmiałą propozycję, żebyśmy jednak choć na okres Świąt zaprzestali
wzajemnych swarów, oświadczeń, kłótni, wycieczek osobistych, i przede
wszystkim zupełnie niezrozumiałych wypowiedzi na tematy nieroślinne. Szlag
mnie trafia czytając uwagi typu "a co, nie zrozumiałeś..", " a nie wiesz, że
on..." itd. Ostatecznie język służy do wyrażania myśli, a nie prowokowania
domysłów. Trudno się pootem dziwić obrażalskim. Proponuję też pamiętać, że
nie wszyscy z nas mają poczucie humoru, a jeśli nawet, to nie muszą być one
wzajemnie "kompatybilne". Może wzajemne dogryzania sobie przeniesiemy
wszyscy solidarnie na priva? Przykro by mi było rezygnować z tej listy. Ale
jeszcze przykrzej czyta się ostatnio niektóre wypowiedzi.

Basia.

2. Data: 2000-12-18 11:02:19

Temat: Re: Idą Święta
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" napisał w wiadomości > Mam nieśmiałą propozycję,
żebyśmy jednak choć na okres Świąt zaprzestali
> wzajemnych swarów, oświadczeń, kłótni, wycieczek osobistych, i przede
> wszystkim zupełnie niezrozumiałych wypowiedzi na tematy nieroślinne itd.
itp.

Dołączam się całym sercem. Niektórych wątków zupełnie nie daje się czytać.
Czy to anomalie pogodowe sprawiły, że grupa staje się coraz mniej
sympatyczna? Pamiętacie dyskusję o Filarach?- wtedy przez wszystkie
wypowiedzi przebijała taka skromność, a teraz czasem jest zupełne
zacietrzewienie.
Przy moim małym doświadczeniu strach odezwać się bez narażenia na pyskówki.
WESOŁYCH ŚWIĄT ORAZ NOWEGO DUCHA OGRODÓW
Jurek

3. Data: 2000-12-18 11:42:25

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> WESOŁYCH ŚWIĄT ORAZ NOWEGO DUCHA OGRODÓW
> Jurek
Lepszego Ducha i na całe milenium
"podłączony" do życzeń Jerzy

4. Data: 2000-12-19 22:41:28

Od: "zb" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

no właśnie!

Użytkownik Basia Kulesz <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:91kp3r$c37$...@z...polsl.gliwice.pl...
> [...]
Ale
> jeszcze przykrzej czyta się ostatnio niektóre wypowiedzi.

Jeszcze jeden. Torfowisko?
Jukka - problem
Kalina koralowa - trująca czy jadalna
www.magro.pl