Identyfikacja wirusa

1. Data: 2003-01-25 19:48:24

Temat: Identyfikacja wirusa
Od: a...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Od kilku lat mam nierozpoznaną chorobę. Objawy są wielorakie (m.in. problemy z
wątrobą, powiększone węzły chłonne, zmiany skórne, bóle pleców, osłabienie i
inne). Lekarze, po wykluczeniu za pomocą badań bakterii, i grzybów,
stwierdzili, że musi to być wirus. Niestety nie potrafią określić jaki.
Wykluczyli tylko wirusy żółtaczki typu A, B i C. Czy ktoś mógłby mi wskazać
gdzie najlepiej się zgłosić z takim problemem ? Drugie pytanie: Czy istnieje
jakaś metoda zidentyfikowania wirusa w takiej sytuacji jak moja ? Nie chodzi mi
o badania w rodzaju IgG i IgM. Chodzi mi raczej o jakąś metodę bezpośredniej
identyfikacji wirusa, jeśli taka wogóle istnieje.

2. Data: 2003-01-28 09:01:29

Temat: Re: Identyfikacja wirusa
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@n...onet.pl>, a...@w...pl says...
> Od kilku lat mam nierozpoznaną chorobę. Objawy są wielorakie (m.in. problemy z
> wątrobą, powiększone węzły chłonne, zmiany skórne, bóle pleców, osłabienie i
> inne).
Z ciekawosci, autoprzeciwciala (np. ANA, ANCA) miales robione? Oczywiscie nie
znam Twojego przypadku, i dlatego moja opinia jest niewiele warta, ale mi taka
konstelacja objawow smierdzi kolagenoza. Skonsultowalbym dobrego interniste z
inklinacjami immunologicznymi; w Krakowie bylby to ktos od Szczeklika, w innych
miastach niestety nie poradze.

Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

3. Data: 2003-01-31 00:30:54

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposób wyeliminowano obecność wirusów zapalenia wątroby? Czy w przypadku
C, było to tylko badanie wkierunku przeciwciał? Jakie wyniki, np.
aminotransferazy (Aspat, Alat) towarzyszą tym objawom. Czy badano Cię w
kierunku jakiś powikłań chirurgicznych? Np. kamica żółciowa, stany zapalne
woreczka zółciowego, dróg żółciowych? Ból wątroby promieniujący do pleców, a
głównie do prawej łopatki to mogą być np. cechy zastoju żółci (cholestazy),
jaki masz poziom bilirubiny? Odpisz na priv, rzadko tu zaglądam...
Jarko.

Czy zmarznięcie podaczas onanizowania się może przys
Otwieranie gabinetu - czy ktoś doradzi ?
pulsowanie
Zapalenie kosci? (wyrwany zab)
AMFETAMINA ! BARDZO SZKODLIWA ?