Identyfikator ze zdjeciem?

1. Data: 2001-02-20 00:42:57

Temat: Identyfikator ze zdjeciem?
Od: m...@w...net (Marek Monikowski) szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim.
Na dzień-dobry najserdeczniej pozdrawiam wszystkich tych, którzy mnie
pamiętają z czasów, gdy regularnie czytałem tą grupę, a czasem nawet
coś napisałem :). W chwili obecnej mam trochę zbyt mało czasu, ale
pojawiło się światełko w tunelu - może za dwa - trzy miechy znowu będę
mógł tu popisać.

Ale do rzeczy:
Niedawno obiło mi się o uszy, że teraz inwalida zmotoryzowany to musi
mieć taką legitymację ze zdjęciem, nową jakąś. Ja mam taką zwykłą, tzn
z jednej strony charakterystyczny niebieski znaczek gościa na wózku,
napis "wg przepisów...." i "rozporządzenie..." oraz wykaz zakazów,
które mogę ignorować. Z drugiej strony "legitymacja inwalidy nr....",
moje dane osobowe, dwie pieczątki i Bardzo Ważny Podpis. Do tej pory
tą legitymacją zawsze wykpiłem się z parkowania na kopercie lub
darmowego wjazdu na giełdę, ale ostatnio "żywy parkometr" zawołał ode
mnie właśnie legitymacji ze zdjęciem.

Z powyższego wynika moja prośba do Was:
Czy ktoś mógłby mi podać adres, telefon lub jakikolwiek namiar na
instytucję w Łodzi, która powie mi jakie legitymacje obowiązują i
gdzie taką legitymację się wyrabia.

z góry dzięki!
--
Marek Monikowski

2. Data: 2001-02-20 08:03:37

Temat: Re: Identyfikator ze zdjeciem?
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Marku

Ja jestem z Lodzi, mysle ze moge Ci pomoc.

W Lodzi tym zajmuje sie Rzecznik ON przy UM. ul.Sienkiewicza 5,
tel.632-70-91
Wiecej sie dowiesz na stronie http://lson.rehabilitacja.pl
(wydarzenia/ogloszenia)
pozdrawiam
Arek

Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi

3. Data: 2001-02-20 11:35:22

Od: "Maciek" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Monikowski" <m...@w...net> napisał
w wiadomości news:3a91bb1c.8526770@news.tpi.pl...

> [...]
>
> Czy ktoś mógłby mi podać adres, telefon lub jakikolwiek namiar na
> instytucję w Łodzi, która powie mi jakie legitymacje obowiązują i

Moze pomoga Ci kontakty dostepne w internetowym serwisie
Urzedu Miasta.

Wydzial Zdrowia Publicznego, Samodz. stanowisko d/s ON:
http://www.uml.lodz.pl/urzad/wladze/dele/wydz/refera
t_new.xdr?27_2705
Zakres obowiazkow:
http://www.uml.lodz.pl/urzad/wladze/dele/wydz/lista3
.html#wzp4

Dodatkowo:
http://www.uml.lodz.pl/info/niepelno/index.html
w tym strona Rzecznika ON:
http://www.uml.lodz.pl/info/niepelno/rzecznik.html

Maciek

4. Data: 2001-02-20 15:10:28

Od: m...@w...net (Marek Monikowski) szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim za odpowiedzi!
Wiem, że powinienem sam tego szukać, ale w domu nie mam internetu
(narazie:) ), a w pracy trochę wolnego czasu to marzenia...
--
Marek Monikowski

5. Data: 2001-02-20 21:29:17

Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> Witaj Marku
>
> Ja jestem z Lodzi, mysle ze moge Ci pomoc.
>
> W Lodzi tym zajmuje sie Rzecznik ON przy UM. ul.Sienkiewicza 5,
> [...]

I tutaj tez: http://Lodz.idn.org.pl/lson

K.Markiewicz

6. Data: 2001-02-21 12:51:03

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem z Lodzi, mysle ze moge Ci pomoc.
>
> W Lodzi tym zajmuje sie Rzecznik ON przy UM. ul.Sienkiewicza 5,
> [...]

Tak, tak i tu tez :-)
A.A.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi

7. Data: 2001-03-15 15:09:56

Od: Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia 20 Feb 2001 09:03:37 +0100, osoba podpisująca
się: algraf <a...@i...org.pl>, w artykule:
<000201c09b13$962588a0$053f4cd5@arkadiua> napisała:

> Witaj Marku
>
> Ja jestem z Lodzi, mysle ze moge Ci pomoc.
>
> W Lodzi tym zajmuje sie Rzecznik ON przy UM. ul.Sienkiewicza 5,
> [...]

A nie orientujesz się przypadkiem (albo może inni grupowicze), czy
ta sprawa dotyczy tylko Łodzi, czy innych miast w Polsce także? Bo
ja dotąd się z tym nie zetknąłem w W-wie, ale lepiej wiedzieć
zawczasu, niż obudzić się z przysłowiową ,,ręką w nocniku''. ;)

Pozdrawiam
Orr

PS. Sorry za opóźnienie, ale dłuuuuugo nie było mnie na newsach
i teraz nadrabiam zaległości. :)

--
/~~\ __ __ ____________________________________________________
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <o...@i...pl> PGP: DB36A1F1 |

8. Data: 2001-03-16 00:42:36

Od: "Lev-al" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc "Orr"

Użytkownik "Michal 'Orr' Daszkowski" <m...@u...idn.org.pl> napisał w
wiadomości

> [...]
> ja dotąd się z tym nie zetknąłem w W-wie, ale lepiej wiedzieć
> zawczasu, niż obudzić się z przysłowiową ,,ręką w nocniku''. ;)

O ile wiem to u nas tez tak jest. Nie wiem dokladnie gdzie, ale chyba w PCPR
na Czerniakowskiej 44 cos takiego wyrabiaja. Mozna sie tez dowiedziec w
OPS'ach. Tez powinni wiedziec.

Pozdrawiam
Lev-al

9. Data: 2001-03-16 14:47:18

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Z legitymacjami jest roznie. U nas zalatwia to Rzecznik ON, w Warszawie
moze byc kto inny prawdopodobnie PCPR.
pozdrawiam
Arek

10. Data: 2001-03-16 21:40:51

Od: Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia Fri, 16 Mar 2001 01:42:36 +0100, osoba podpisująca
się: Lev-al <l...@f...onet.pl>, w artykule:
<98rnmc$meg$1@news.tpi.pl> napisała:

> [...]
> na Czerniakowskiej 44 cos takiego wyrabiaja. Mozna sie tez dowiedziec w

No niestety, w moim OPSie nie wiedzieli. Klasyczna spychotechnika
birowa: ,,Nie wiemy kto to wydaje. W każdym razie nie my!'' :/

A do PCPR na Czerniakowską w żaden sposób nie mogę się dodzwonić.
Nikt nie odbiera. :( Może im się numer zmienił? Dzwonię pod taki:

841-20-83

W każdym razie będę próbował dalej.

Pozdrawiam
Orr

PS. Przepraszam za wybitnie ,,warszawski'' temat na ogólnokrajowej
grupie, ale chyba jednak to najlepsze miejsce, a i sporo osób z W-wy
pewnie tu zagląda.

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <o...@i...pl> PGP: DB36A1F1 |
\__/ ||\\||\\ | Student, Linux user, http://ufik.idn.org.pl/~midas |

praca-jak dotrzeć
nieplodnosc u ON
Do algraf - a
Jednorazowy dodatek do rent - czy ktoś wie?
NOWY SERWIS MEDYCZNY