Idźcie na ,,Kler"!

21. Data: 2018-10-20 22:27:06

Temat: Re: Idźcie na ,,Kler"!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A z jakich to powodów zapisałaś się do faszystowskiej i rasistowskiej

Imputent.

--
XL

22. Data: 2018-10-20 22:28:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Z to kościół chroni, kretynko.

Lewacy też.

--
XL

23. Data: 2018-10-20 22:29:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nie wiem. Musiałabyś zapytać jakiegoś lewaka.

Pytam.

> Pewne jest, że faszysta, rasista czy fanatyk religijny, to nie jest
> dobry człowiek.

Pytałeś?

--
XL

24. Data: 2018-10-20 22:56:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 22:29, XL pisze:

> Pytam.

Swoich urojeń chyba :)

> Pytałeś?

Przecież już dawno się przedstawiłaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2018-10-20 23:49:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Swoich urojeń chyba :)

Chyba? Ten brak pewności wiele mówi.

> Przecież już dawno się przedstawiłaś.

https://wpolityce.pl/m/polityka/173352-kto-tak-napra
wde-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje
-dzialania-lewicy-w-polsce

--
XL

26. Data: 2018-10-22 11:15:39

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 15:00, XL pisze:

> To jest na przykład Popiełuszko.
> Moj parafialny proboszcz też.
> Zaświadczam.

Piszesz o dobrym człowieku, i nie ma wątpliwości że tacy bywają wśród
kapłanów. Natomiast mi chodziło o sam status kapłana, czyli jawnego
oszusta który stara się sprawiać wrażenie na innych ludziach że ma coś
wspólnego z Bogiem.

27. Data: 2018-10-22 23:15:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> kapłanów. Natomiast mi chodziło o sam status kapłana, czyli jawnego
> oszusta który stara się sprawiać wrażenie na innych ludziach że ma coś

Dla ludzi myślących kapłan to urzędnik - i tak go traktują. W US
niewierzący też się spowiadają i nikt z nas ich z tego powodu nie potępia.
Na widok telewizora też się nie ślinimy, kiedy jesteśmy głodni, tylko
dlatego że przekazuje programy kulinarne.
Dlaczego więc po obejrzeniu ,,Kleru" mielibyśmy odejść od Boga i Kościoła.

--
XL

28. Data: 2018-10-23 09:25:53

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-22 o 23:15, XL pisze:

> [...]
> dlatego że przekazuje programy kulinarne.
> Dlaczego więc po obejrzeniu ,,Kleru" mielibyśmy odejść od Boga i Kościoła.

No niezupełnie, chyba nie ma urzędnika który nadstawiając ucha mówi -
"mów synu/córko, pan cię słyszy".. Nie jestem pewny, ale podobno
posuwają się nawet do tego że twierdzą iż bez ich pośrednictwa wierny
nie będzie miał dostępu do Boga.

Byłoby to ostatnią głupotą, jednak nad samą rolą kapłanów można i chyba
warto się zastanowić. I to wcale nie na podstawie takich słabości
ludzkich jak to przedstawia film,.

29. Data: 2018-10-23 09:45:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> "mów synu/córko, pan cię słyszy".. Nie jestem pewny, ale podobno
> posuwają się nawet do tego że twierdzą iż bez ich pośrednictwa wierny

Analogiczne urzednicze zachowania bardzo szybko mozna przedstawić, ale po
co. Nie udawaj greka.

> Byłoby to ostatnią głupotą, jednak nad samą rolą kapłanów można i chyba
> warto się zastanowić. I to wcale nie na podstawie takich słabości
> ludzkich jak to przedstawia film,.

Rola kapłana jest jasno ustalona. Niech ludzie zastanowią się nad SOBĄ,
dlaczego ją zniekształcili.
--
XL

30. Data: 2018-10-24 17:02:24

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 09:45, XL pisze:

> Analogiczne urzednicze zachowania bardzo szybko mozna przedstawić, ale po
> co. Nie udawaj greka.

> Rola kapłana jest jasno ustalona. Niech ludzie zastanowią się nad SOBĄ,
> dlaczego ją zniekształcili.

Naprawdę - czy kapłan pierwotnych chrześcijan to była ta sama postać co
dzisiejszy ksiądz?

Pis to stan umysłu
Imigranci
Jak kościół ukrywa zboków... w Polsce