Idzie zima zła

1. Data: 2005-04-21 21:30:03

Temat: Idzie zima zła
Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie na termometrze już -0,7 C. Nie jest dobrze
--
pzdr
bluszcz

2. Data: 2005-04-21 21:53:05

Temat: Re: Idzie zima zła
Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bluszcz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>U mnie na termometrze już -0,7 C. Nie jest dobrze

a gdzie jest "u mnie"?

moon

3. Data: 2005-04-21 21:58:02

Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie jest "u mnie"?

Kraków
--
bluszcz

4. Data: 2005-04-21 22:56:29

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kraków

no to i u mnie.
:(

moon

5. Data: 2005-04-22 10:11:32

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bluszcz" <a...@p...onet.pl> writes:

> Kraków

Przy gruncie bylo -5, w Warszawie -6, w Kielcach -8...

MJ

6. Data: 2005-04-22 10:25:28

Od: "JoShi" <s...@w...fuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy gruncie bylo -5, w Warszawie -6, w Kielcach -8...

Na szczescie u mnie na razie wszystko zyje (okolice Warszawy)

7. Data: 2005-04-22 15:17:12

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w Kielcach -8...

U mnie tylko rózanecznikom uszy oklapły, ciemierniki zresztą też ale gdy
wróciłam po pracy już dumne puszyły się na rabatach. Jak na razie ... nie
odnotowywuję żadnych strat ... ufff ;-)

Serdecznie Miłka

8. Data: 2005-04-22 15:57:34

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy gruncie bylo -5, w Warszawie -6, w Kielcach -8...

Zamość -6°C. Ucierpiały serduszki, wszystkie kokorycze, pierwiosnek różowy,
szkarłatki, kwiaty magnolii,a nawet o dziwo szczawiór alpejski.
Pozdrawiam, Krystyna

9. Data: 2005-04-22 20:54:49

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22 Apr 2005 17:57:34 +0200, Zielka napisał(a):

> Zamość -6°C. Ucierpiały serduszki, wszystkie kokorycze, pierwiosnek różowy,
> szkarłatki, kwiaty magnolii,a nawet o dziwo szczawiór alpejski.

U mnie (Beskid Mały) było - 5.
Brunerom oklapły pędy kwiatostanowe, tawułki i jedna hosta (te się
pospieszyły), jedna serduszka - to efekt przymrozków. A i zawilce jesienne
mają zmrożone listki.
Widziałam też pr5zemrożone kwaity magnolii, które jeszcze dwa dni temu
miały pięknie kwitły:( Reszta bylin wygląda normalnie, a krzewy - cóż okaże
się czy wszystkie zakwitną.

Pozdrawiam
Marta

10. Data: 2005-04-22 23:29:56

Temat: Re: Idzie zima zla
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> U mnie (Beskid Mały) było - 5.

W mojej okolicy dzisiaj tornada i grad wielkosci pilek golfowych,
na szczescie nie u mnie (odpukac). Ale na noc z soboty na niedziele
przewiduja juz minus kilka stopni Celsjusza i 5 cm sniegu.

> [...]
> miały pięknie kwitły:( Reszta bylin wygląda normalnie, a krzewy - cóż okaże

Magnolie u mnie juz przekwitly. Ale obawiam sie, ze zmrozi paki morw
i nic nie bedzie z nich w lecie.

Pozdrowienia,
Michal

--