Iglaki - czy jeszcze mozna sadzic?

1. Data: 2002-10-19 07:54:53

Temat: Re: Iglaki - czy jeszcze mozna sadzic?
Od: "Theurge" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie wiem...ja bym raczej nie polecal. Chociaz jesli masz iglaki z
pojemnikow (chyba kazdy juz tylko takie stosuje... :] ) i przy odrobinie
szczescia z pogoda - moze sie udac. Ostrzegam, bo w zeszlym roku sadzilem
cyprysiki w polowie pazdziernika i przyjelo sie 3/4.
Lepiej zaczekac do wiosny moim skromnym zdaniem.

--
Theurge
"When you wish upon a star, don't let yourself fall..."

3. Data: 2002-10-20 19:49:11

Od: Wojciech Kowalczyk <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Be wrote:

> Czy iglaki jeszcze mozna sadzic, mimo ze zrobilo sie juz tak zimno?
> Czy lepiej poczekac do przyszlego lata?
> pozdrawiam
> Beata

Spokojnie możesz teraz sadzić. Wczoraj sam to robiłem.
Pozdrawiam
Wojtek

4. Data: 2002-10-21 09:26:24

Od: "Bea B" <b...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spokojnie możesz teraz sadzić. Wczoraj sam to robiłem.
> Pozdrawiam
> Wojtek

Dziekuje za odpowiedzi - chyba rzuce monete-:)))
Beata

5. Data: 2002-10-21 10:40:36

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje za odpowiedzi - chyba rzuce monete-:)))

Tez wyjscie ....
A nie lepiej, skoro sa w donicach, zadolowac je jakos, tzn, wraz z donica
umiescic w glebie i przeczekac do wiosny ? Korzenie nie przemarzna, a monete
mozesz ... wydac ? ;-)))

Asia

6. Data: 2002-10-21 14:35:08

Od: "Michał Łąpieś" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daj spokój wyrobą mennicy i bierz się za szpadel ;-) ; rośliny z pojemników
można sadzić jeżeli daje się tylko kopać, należy przy tym pamiętać żeby
podlewać obficie rośliny, oraz po posadzeniu bardzo dobrze udeptać ziemię
wokół roślin ( jedyny minus późnego sadzenia to możliwość "wysadzenia"
roślin przez mróz).
Pozdrawiam
Michał
Użytkownik "Bea B" <b...@u...edu.pl> napisał w wiadomości

> Dziekuje za odpowiedzi - chyba rzuce monete-:)))
> Beata

pleśń w ziemi w doniczach domowych kwiatów
krzew laurowe
Jak zimować niektóre kaktusy?
Ogród japoński???????
Hobby