Igły do frywolitek !!!!

1. Data: 2003-08-28 18:44:39

Temat: Igły do frywolitek !!!!
Od: "jimi" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Mam już igły do frywolitek w rozmiarach 5 i 7
Dołączona jest do tej igły ulotka wraz z uproszczonym kursem posługiwania
się tym narzędziem .
Koszt za 1 igłę 24 złote + koszty przesyłki
( Cena monopolisty(znaczy nie moja :-)) , ale podobno taniej niż na
zachodzie i chyba taniej nie będzie dopóki ktoś czegoś w zamian nie
wymyśli )

pozdrawiam
dj

s...@w...pl

1. Data: 2003-08-28 19:27:56

Temat: Re: Igły do frywolitek !!!!
Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jimi <f...@i...pl> napisał(a):

> Witam!!!
>
> Mam już igły do frywolitek w rozmiarach 5 i 7
>

> s...@w...pl

Przed chwilą wysłałam zamówienie na maila sklepowego - czy tak może być?
Anga (Ania)

1. Data: 2003-08-29 06:38:38

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jimi" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ( Cena monopolisty(znaczy nie moja :-)) , ale podobno taniej niż na
> zachodzie i chyba taniej nie będzie dopóki ktoś czegoś w zamian nie

Bym sobie zamowila, bo frywolitki mnie wciagaja coraz bardziej - niech mi
tylko ktos poradzi, jaki rozmiar powinnam wziasc, i czy kupic jedna czy dwie
czy jak? Bardzo dziekuje z gory za podpowiedz....
pzdr
yenn (w-wa)

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-08-29 08:20:34

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko ktos poradzi, jaki rozmiar powinnam wziasc, i czy kupic jedna czy dwie
> czy jak? Bardzo dziekuje z gory za podpowiedz....

Najlepiej zamów oba rozmiary :-))Moim zdaniem to jak z szydełkami - lepiej
mieć więcej rozmiarów. Przecież nie będziesz zawsze robiła tylko z jednej
grubości nici. A frywolitki robione na za grubej igle wyglądają kiepsko - to
nie jest jak z czółenkiem (prawie każda grubośc jest ok - bo nie ma rozmiaró
czółenek)
pozdrawiam
Anga (Ania)

1. Data: 2003-08-29 08:58:06

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Anga" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> grubości nici. A frywolitki robione na za grubej igle wyglądają kiepsko -
> nie jest jak z czółenkiem (prawie każda grubośc jest ok - bo nie ma

no dobrze, czyli oba rozmiary wezme - ale wziasc po jednej z kazdego
rozmiaru? niby robi sie jedna, ale moze jest jakis kruczek?:)
pzdr
yenn (w-wa)

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-08-29 10:04:26

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> yenn (w-wa)

> --wszędzie gdzie widziałam kursy i schematy na igły używano jednej igły -
ale nie twierdzę,że nie istnieją na dwie - ja wzięłam po jednej - mam
nadzieję, że jakby co to Jimmi na tej jednej dostawie igieł nie poprzestanie
:-)) i będzie można ewentualnie dokupić.
W sklepach w necie też widziałam do kupienia zestawy ale zawsze to były różne
numery igieł w zestawie

A przy okazji - będę wdzięczna za namiary wszystkich stron, kursów i schematów
na frywolitkowanie igłowe. Trochę znalazłam ale na pewno jest tego też dużo
więcej
pozdr. Anga (Ania)

1. Data: 2003-08-29 10:38:37

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
schematów
> na frywolitkowanie igłowe. Trochę znalazłam ale na pewno jest tego też

Dzieki za wyjasnienia dotyczace igiel dobra kobieto:))))
A kurs frywolitek na igle byl w ktorejs Annie z tego roku - jesli chcesz, to
moge poszukac i zeskanowac - ale musialabys poczekac do przyszlego tygodnia,
bo ja mam sporadyczny dostep do skanera.
pzdr
yenn (w-wa)

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-08-29 11:38:04

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>

> [...]
dwie
> czy jak? Bardzo dziekuje z gory za podpowiedz....

Kup lepiek czolenka!
24 zlote za igle???!!! Ze zlota ona czy co?
Za czolenko dasz 6,50 a za takie z szydelkiem 12
Poza ym frywolitki czolenkowe sa zdecydowanie bardziej ,,zwarte" i moim
zdaniem znacznie lepiej trzymaka forme

Grazyna

1. Data: 2003-08-29 11:45:02

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moge poszukac i zeskanowac - ale musialabys poczekac do przyszlego tygodnia,
> bo ja mam sporadyczny dostep do skanera.

To bardzo poproszę będę cierpliwoe czekać - na a...@g...pl
Anga(Ania)

1. Data: 2003-08-29 11:46:15

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Za czolenko dasz 6,50 a za takie z szydelkiem 12
> Poza ym frywolitki czolenkowe sa zdecydowanie bardziej ,,zwarte" i moim

Ale łatwiej się robi igłą:-))
POza tym trzeba poznawać nowe:-))
Anga

piekny okret xxx
piekny okret xxx
zdjecia ze spotkania Zielona Gora
mulina: szukam generalnego przedstawicielstwa DMC lub Anchor
czy znacie te wzory???