Iks, popatrz co wyprawia...

31. Data: 2008-12-20 21:35:13

Temat: Re: Iks, popatrz co wyprawia...
Od: "Veronika" <v...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gijo5s$69b$1@inews.gazeta.pl...

> Nie ma to jak sobie pomanipulować wolą bożą :)

A co?
Wola boża każe ludziom popełniać samobójstwa?
I jednocześnie je potępia?

V-V

32. Data: 2008-12-20 21:51:41

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <v...@c...op.pl> napisał w wiadomości

> Po piwie głowa mnie zawsze boli, niestety.

To na ciastka i lemoniade, a potem na film z Bodo...
--
Bluzgacz

33. Data: 2008-12-20 21:54:23

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

> Rzadziej wal konia, a częściej zaglądaj na grupę, to będziesz
> wiedział.

Tak mowila twoja stara do twojego starego, kiedy nie przychodzil na zebrania
Anonimowych Pokurwiencow.

> No dobra, od 9 miesięcy. Ten tekst biskupów jest zdaje sie z marca, od
> tej pory magiel sie kręci wciąż o tym samym.

Kto kaze ci to czytac i tu siedziec.
Wykurwiaj pizdo.

> Dla ciebie nic, troglodyto.

Jak widac pierdolisz nie tylko bzdury ale takze fakty.
Masz poziom przedszkola, poza faktem ze jestes spasiona.
--
Bluzgacz

34. Data: 2008-12-20 22:16:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" napisał

> A co?
> Wola boża każe ludziom popełniać samobójstwa?
> I jednocześnie je potępia?

Należy zacząć od pytania, czym jest - a raczej czy w ogóle istnieje
coś takiego jak wola nieistniejącego boga.

--
Pozdrawiam - Aicha

35. Data: 2008-12-20 22:16:27

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> I jak zwykle jakiś biskupina wie lepiej, co ktoś miał na myśli. :/
> I znowu odbiera się tej kobiecie samodzielność myślenia i trzeźwość
> umysłu - to "tak sobie tylko powiedziała" to już szczyt wszystkiego.
> Żałosne i żenujące! I obrażające.
>
> Mieliby odrobinę pokory...

Prawdziwe kobiety, nie beda sluchaly kleru i zapierdalaly do kosciola, bo
katolicyzm najchetniej odebralby im prawo glosu, wypowiadania sie w
powaznych kwestiach, nie mowiac juz o decydowaniu.
To religia dobra jedynie dla prostych i niewymagajacych bab, ktore naprawde
nie maja w zyciu nic do roboty i pozwalaja traktowac sie jak rozplodowe
bydlo i kuchay, bo do tego sprowadza sie ich traktowanie przez kk.
--
Bluzgacz

36. Data: 2008-12-20 22:19:35

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> To moja prywatna sprawa komu i co liżę i nic ci do tego.

To wypierdalaj do swoich zajec i skoncz trollowac oraz przynudzac,
bezwyrazowa namiastko baby.
--
Bluzgacz

37. Data: 2008-12-20 22:20:42

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" napisał:

> To wypierdalaj do swoich zajec i skoncz trollowac oraz przynudzac,
> bezwyrazowa namiastko baby.

"Kto kaze ci to czytac i tu siedziec.
Wykurwiaj pizdo"

:>

--
Aicha

38. Data: 2008-12-20 22:38:05

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Veronika" <v...@c...op.pl> napisał w
> wiadomości news:gij8ig$13v$1@h1.uw.edu.pl...

Nadal xxxlka nie odpisala, wiec chyba trafilas w bardzo czuly punkt.
Jak zwykle na grupe odpisuje wybiorczo, czyli tam gdzie jej wygodnie i tam,
gdzie jeszcze jej nikt nie zmieszal z blotem albo gdzie sie na to nie
zanosi.
Mozliwe, ze siedzi teraz po tym jak ryczala pare godzin i mysli nad
odpowiedzia, wpierdalajac znowu piguly i doprowadzajac sie do porzadku po
wstrzasie.
--
Bluzgacz

39. Data: 2008-12-20 22:48:09

Od: "Veronika" <v...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Należy zacząć od pytania, czym jest - a raczej czy w ogóle istnieje
> coś takiego jak wola nieistniejącego boga.

O tym czy istnieje, czy nie istnieje to pogadaj z Ikselką.
Ona się na tym zna, mimo że wybiórczo traktuje boże przykazania.
Na dyskusje na ten temat się nie piszę.

V-V

40. Data: 2008-12-20 22:52:54

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> O tym czy istnieje, czy nie istnieje to pogadaj z Ikselką.

Nie zamierzam. Ani ja jej nie przekonam ani ona mnie. Szkoda
klawiatury.

--
Pozdrawiam - Aicha

VIVAT !!!