Ile dla lekarza w kopercie ?

11. Data: 2002-11-19 09:05:18

Temat: Re: Ile dla lekarza w kopercie ?
Od: Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Nov 2002 08:46:50 +0100, Grzegorz Kasperek wrote:

> przy ogromnym samozaparciu może nawet prawdziwym lekarzem czyli chirurgiem,
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

W imieniu "nieprawdziwych lekarzy" protestuję.
Nie życzę ci sytuacji, w której leczyli by cie sami chirurdzy. Naprawdę.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
"Fenytoina może powodować zaburzenia proarytmogenne..."
(dr A. O.)

12. Data: 2002-11-19 09:15:21

Od: "Frank" <t...@p...polhost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadoma sprawa jest fakt ze czy sie da czy nie lekarz przeprowadzi operacje
na miare swoich umiejetnosci.
Nie wiem jednak czy nie oczekuje wczesniej - przed zabiegiem, ze uda sie do
niego i sprawe zalatwi z koperta.
Nie wiadomo jednak jakie jest lekarza podejscie to prywaty w szpitalu i czy
nie przyniesie to niepozadanego wrecz efektu.
Poradzcie jak profesjonalnie wybadac i zalatwic sprawe tak żeby lekarz byl
zadowolony i pacjent byl zadowolony (bez uszczerbku na zdrowiu, morale i
przede wszystkim kieszeni)

Oczekujacy porady

13. Data: 2002-11-19 09:39:55

Od: "*mysza*" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepiej nic nie dawać.
Czasem się mówi o tym, że lekarz dał komuś do zrozumienia, że czeka na
łapówkę. Wydaje mi się, że takie zachowania są bardzo sporadyczne. Ludzie
bywają źle traktowani przez lekarzy (ale nie zawsz tak jest) i dlatego
uważają, że trzeba coś dać. Sami ich do tego przyzwyczajają, a potem mają
pretensje. Zwykłe słowo dziękuję powinno wystarczyć.

Kasia

14. Data: 2002-11-19 09:51:18

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile należy dać w kopercie bardzo wybitnemu lekarzowi za przeprowadzenie
> operacji w dowód uznania jego profesjonalizmu i zaangażowania.
> Częsta kontuzja kolana występująca u narciarzy, koszykarzy i innych
> sportowców.
> Poradzcie proszę

Jeśli chce koniecznie zapłacić to niech sobie zrobi operację w prywatnej
klinice - są takie i sprawa jest jasna płaci za zabieg i tyle.
--
Joanna, co to naprawdę nie rozumie tych bredni o lekarzach łapówkarzach,
albo ma wyjątkowe szczęście, że zawsze spotyka się z profesjonalizmem,

15. Data: 2002-11-19 11:43:29

Od: Malgosia K. <...@o...pl.> szukaj wiadomości tego autora

"WALDIM" <w...@a...pl> :

>a skad wiesz, ze ten lekarz "patrzy tylko jak sie oblowic"???
>czy on tego zada? oczekuje? NIE!!!
>to pacjent uwaza ze jest cos winien i powien okazywac w jakis durny sposob
>wdziecznosc...

I taki biedny schorowany pacjent, ledwo przekroczy próg szpitala,
zaczyna główkować 'kiedy, jak i ile dać panu doktorowi'? Innych
zmartwień to on nie ma?
Nawet jeśli pacjent ma _inne_ zdanie (od tego co napisałeś), to mając
do czynienia ze specjalistą, szybko może zostać sprowadzony na ziemię.
Np. jeśli ma się dla takiego lekarza 'tylko' 'dziękuję', czekać na
operację można tygodnie. Przecież wiadomo że pan doktor ma nie tylko
jednego pacjenta, itp. Jednak po jakimś czasie takiego czekania
okazuje się że ci którzy 'dali', mimo że przyszli poźniej, dawno już
są w domu, cali i zdrowi. A ten który nie dał? Ostatecznie są przecież
inni lekarze, którzy mogą spróbować zoperować jego kolano. ;-)

16. Data: 2002-11-19 11:58:08

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Frank wrote:

> [...]
> operacji w dowód uznania jego profesjonalizmu i zaangażowania.
> Częsta kontuzja kolana występująca u narciarzy, koszykarzy i innych

Czemu w kopercie ?
Za te uslugi bardzo dobrze placa kluby sportowe i to oficjalnie.
Pamietasz operacje Lubanskiego ?
Przeciez byly oplacane przez klub.

17. Data: 2002-11-19 12:03:17

Od: "repair" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ard2cu$cpr$1@news.onet.pl...

> [...]
> personelu szpitala ginekologiczno położniczego na Inflanckiej w Warszawie.

Cześć!
Wrócimy to tematu gdy coś cię dopadnie, na prywatną klinikę stać cię nie
będzie i trafisz na oddział gdzie zamiast zrobić Ci operację będą wymagali
od Ciebie jakiś dodatkowych badań, mówić o niedostępności jakiś urządzeń,
tłumaczyć się brakiem terminów. Czego wszystkiego oczywiście Ci NIE ŻYCZĘ!
Pozdrawiam
repair

18. Data: 2002-11-19 12:27:07

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Powiedz swojemu przyjacielowi ze zamiast uszczesliwiac lekarza, ktory
patrzy
> tylko jak by sie oblowic....niech da te 2 tys a nawet 8 na jakis naprawde
> potrzebujacy dom dziecka lub inny cel!!!!!
> Boze jak tak mozna!Przeciez to jest do ha pana ich praca!!!!!

Wiesz... raz w zyciu bylam w szpitalu i mam nadzieje, ze nigdy wiecej.
Serce mnie bolalo jak widzialam, jak staruszka, ktora widac, ze cienko
przedzie dawala pielegniarce pieniadze za wyniesienie basenu. A tamta brala.

Sandra

19. Data: 2002-11-19 12:43:48

Od: "vad" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Frank <t...@p...polhost.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:
> [...]
> operacji w dowód uznania jego profesjonalizmu i zaangażowania.
> Częsta kontuzja kolana występująca u narciarzy, koszykarzy i innych

Daję tyle ilę chcę , mogę i uważam za dodatkowy sposób podziękowania poza
kwiatami i "dziękuję" . Na pewno nie omawiam tego na forum publicznym bo to
moja sprawa i lekarza . vad

20. Data: 2002-11-19 14:51:44

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> napisał
w wiadomości news:1ktqt6dx5f51f.vjre0rosd4j8$.dlg@40tude.net...

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> W imieniu "nieprawdziwych lekarzy" protestuję.
> Nie życzę ci sytuacji, w której leczyli by cie sami chirurdzy. Naprawdę.

Byloby jak w tym kawale:
-Co to jest podwojnie slepa proba?
-Dwoch chirurgow czytajacych EKG

promieniowanie
Który układ jest bardziej konfliktowy ?
jestem zaniepokojony koniecznością powtórzenia badań na HIPOTYREOZĘ, proszę o praktyczne wyjaśnienie
test
Kurzajki