Ile dla lekarza w kopercie ?

61. Data: 2002-11-22 18:29:03

Temat: Re: Ile dla lekarza w kopercie ?
Od: Artur Makowski MD <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Kriss wrote:

>W artykule news:arbods$8j2$1@news.tpi.pl,

>Hm, teraz już wiem skąd się biorą na szpitalnych parkingach samochody za
>pensję ........

Podeslac Ci zdjecie parkingu przed moim szpitalem? A moze przeslac Ci
zdjecie mojego samochodu?

Serwery, domeny: http://serwer4you.com/
Pogadaj z maszyna: http://serwer4you.com/robot/
Linki medyczne http://medyczne.com/

62. Data: 2002-11-22 18:52:04

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Cześć!
> Wrócimy to tematu gdy coś cię dopadnie, na prywatną klinikę stać cię nie
> będzie i trafisz na oddział gdzie zamiast zrobić Ci operację będą wymagali
> od Ciebie jakiś dodatkowych badań, mówić o niedostępności jakiś urządzeń,
> tłumaczyć się brakiem terminów. Czego wszystkiego oczywiście Ci NIE ŻYCZĘ!
> Pozdrawiam
> repair

Był jakiś czas temu artykuł w Wyborczej. Prawda jest taka, że leczenie w
prywatnej klinice jest najczęściej dużo tańsze niż dawane "standardowo"
łapówki. Opieka jest dużo lepsza a personel, ogólnie rzecz biorąc, bardziej
zadowolony. Może należy patrzeć w ten sposób: "NIE STAĆ NAS NA ŁAPÓWKI".
Nie Biorący Lekarz Paweł

63. Data: 2002-11-22 19:11:48

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> ps. moja operacja kosztowala 2000 (+ 500 anestezjolog)

Ciekawe gdzie tak płacą? Jestem anestezjologiem i na 90% moge powiedzieć, że
Twój anestezjolog nie zobaczył pieniędzy (jeśli szły przez zabiegowca). Jestem
wielkim przeciwnikiem dawania i brania łapówek. Każda próba wciśnięcia przez
pacjenta łapówki upokarza mnie. Wkurza mnie, gdy dowiaduje się, że ktoś wziął
za mnie pieniądze, kalając w ten sposób moje dobre imie. W każdym środowisku są
szuje i anioły. Właściwie to tyle moich wynurzeń. Paweł

64. Data: 2002-11-23 08:34:25

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 22 Nov 2002 20:11:48 +0100, s...@o...pl wyskrobal sobie:

>Ciekawe gdzie tak płacą? Jestem anestezjologiem i na 90% moge powiedzieć, że
>Twój anestezjolog nie zobaczył pieniędzy (jeśli szły przez zabiegowca).

nie przeszly przez zabiegowca :)
akurat tyle to wiem ze anestezjolodzy maja najgorzej - odwalaja lwia
czesc duzej roboty a laury zbieraja zabiegowcy :(( - o anestezjologach
malo kto pamieta
(a ja bardzo ich lubie - bo naprawde sporo pracy maja i jako jedyni
zawsze pozostaja mili, rozmawiaja z pacjentem a nie nastepnym
przypadkiem, i co najwazniejsze nie upominaja sie o pieniazki :-))

> [...]
>za mnie pieniądze, kalając w ten sposób moje dobre imie. W każdym środowisku są
>szuje i anioły. Właściwie to tyle moich wynurzeń.

a wiesz ze chcialabym spotkac takiego lekarza?? naprawde nie spotkalam
osobiscie... ale na szczescie malo po szpitalach jezdze :)
pewnie masz ciezko bo ludzie czesto przylepiaja metke: nie bierze
znaczy slaby fachowiec (nie wiem skad sie to wzielo)
zreszta nie rozumiem jak ktos inny moze brac za ciebie?? ehh nie znam
tych ukladow od srodka...
slyszalam ze niektorzy zabiegowcy rozkladaja na zespol operujacy taka
sume - jednak mnie sie nie chce wierzyc w to- patrzac realistycznie
kto by oddal kaske co juz zgarnal do lapy i na dodatek sie przyznal do
lapowy wszystkim ... - jestem ciekawa jak to wyglada od srodka - czy
lekarze przy kawie sobie opowiadaja - od tego to tyle a od tej tyle..
itp

m3duz4

65. Data: 2002-11-23 12:12:24

Od: "E2rd" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarkBarnes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> kilka????????
> mb

set, tysięcy.. sam nie wiem

E2rd

66. Data: 2002-11-23 21:19:56

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Nov 2002 s...@o...pl wrote:

> [...]
> za mnie pieniądze, kalając w ten sposób moje dobre imie. W każdym środowisku są
> szuje i anioły. Właściwie to tyle moich wynurzeń. Paweł

Mysle, ze nie o to chodzi.
Pytanie "ile w kopercie" przeslane na grupe dyskusyjna gdzie
lekarze "za darmo" udzielaja wskazowek pacjentom i rodzinom
jest po prostu nie na miejscu. I tyle. To jest grupa, gdzie
lekarze, sieciowi wolontariusza staraja sie pomagac chorym,
wiec pacjenci - uszanujcie to i tyle

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

67. Data: 2002-11-23 21:47:47

Od: Malg.Kulaga <...@o...pl.> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>jest po prostu nie na miejscu. I tyle. To jest grupa, gdzie
>lekarze, sieciowi wolontariusza staraja sie pomagac chorym,

Pieknie, bardzo to chwalebne z Twojej i innych lekarzy strony, jednak
gdybys zapoznal sie z opisem tej grupy, wiedzialbys ze ten watek toczy
sie we wlasciwym miejscu.

*For your newsgroups file:
*pl.sci.medycyna Od pediatrii do patologii.
*
*Charter/tematyka:
*
*Medycyna tradycyjna i niekonwencjonalna. Nowinki ze swiata lekarzy,
*rzadkie przypadki, trudne pytania, kontrowersyjne metody, praktyczne
*rady, moralne dylematy. Dyskusje zawodowcow i amatorow.

http://www.usenet.pl/opisy/pl.sci.medycyna

--
...@o...pl

68. Data: 2002-11-23 22:00:11

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 23 Nov 2002, Malg.Kulaga wrote:

> Pieknie, bardzo to chwalebne z Twojej i innych lekarzy strony, jednak
> gdybys zapoznal sie z opisem tej grupy, wiedzialbys ze ten watek toczy
> sie we wlasciwym miejscu.

to ja zadam po raz kolejny pytanie. Szanowni pacjenci, czy
chcecie pozostac na tej grupie sami?

P.

69. Data: 2002-11-23 22:04:51

Od: Malg.Kulaga <...@o...pl.> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> :

>to ja zadam po raz kolejny pytanie. Szanowni pacjenci, czy
>chcecie pozostac na tej grupie sami?

Czyzbys nie mogl sie skupic?
A tak serio, to jesli temat Ci nie odpowiada po prostu uzyj opcji do
ignorowania watku.

--
...@o...pl

70. Data: 2002-11-24 01:33:33

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Sat, 23 Nov 2002 23:00:11 +0100, Piotr Kasztelowicz

>to ja zadam po raz kolejny pytanie. Szanowni pacjenci, czy
>chcecie pozostac na tej grupie sami?

czy to jakas forma szantazu lub grozby?? :-P
zreszta ciekawe ilu tu prawdziwych lekarzy - chyba kilku tylko -
czasem zdaje mi sie ze jesli juz to przewazaja studenci medycyny.

m3duz4

promieniowanie
Który układ jest bardziej konfliktowy ?
jestem zaniepokojony koniecznością powtórzenia badań na HIPOTYREOZĘ, proszę o praktyczne wyjaśnienie
test
Kurzajki