Ile ja potrzebuje kalorii na dzien ?

1. Data: 2006-12-23 02:05:33

Temat: Ile ja potrzebuje kalorii na dzien ?
Od: MojoJojo <o...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Chey nowy w temacie, niedawno postanowiłem zacząć się trochę
poprzyglądać mojemu żywieniu? Czy jest jakaś stronka, która mi policzy
ile ja właściwie kalorii potrzebuje na dzień???

2. Data: 2006-12-23 10:41:08

Temat: Re: Ile ja potrzebuje kalorii na dzien ?
Od: maciek kanski <n...@s...maila> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 23 Dec 2006 02:05:33 +0000, MojoJojo wrote:
> Chey nowy w temacie, niedawno postanowiłem zacząć się trochę
> poprzyglądać mojemu żywieniu? Czy jest jakaś stronka, która mi policzy
> ile ja właściwie kalorii potrzebuje na dzień???
Co do kalorii to np. ta:
http://kalorie.net/modules.php?name=Stratawagi

ale zdecydowanie lepiej zamiast kontrolować ilość jedzenia, lepiej
kontrolować jego jakość. Przeczytaj sobie ten artykuł:
http://zdrowezywienie.w.interia.pl/glikemiczny.htm

Pzdr

--
http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?

3. Data: 2006-12-23 13:35:36

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciek kanski" <n...@s...maila> napisał w wiadomości
> [...]
>
> ale zdecydowanie lepiej zamiast kontrolować ilość jedzenia, lepiej
> kontrolować jego jakość. Przeczytaj sobie ten artykuł:

A na ostatnim punkcie bazuje dieta optymalna" :)
"produkty bogate w tłuszcze, o niskim indeksie glikemicznym mogą być błędnie
zakwalifikowane, bo tłuszcze i białko spowalniają opróżnianie żołądka, a tym
samym i szybkość trawienia w jelicie cienkim. A zatem ich indeks glikemiczny
może być relatywnie niższy niż produktów zawierających mniej tłuszczów."

Inaczej mówiąc: zamiast opychać się reklamowanymi produktami wysokobłonnikowymi,
mimo, że człowiekowi szczególnie nie smakują, sensowniej jest błonnik zastąpić
dobrym tłuszczem, który spełnia tę samą rolę, co osławiony błonnik,
przy czym dodatkowo jeszcze dostarcza nam tak potrzebne witaminy rozpuszczalne
w tłuszczach, no i gotowej energii.

Krystyna
--
Wniosek z naukowych badań: "Uzyskane dane pozwalają na stwierdzenie, iż
sposób żywienia kobiet z niedowagą był obarczony licznymi błędami,

4. Data: 2006-12-23 18:03:15

Od: MojoJojo <o...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim za pomoc artykuly przeczytam....:)

post
miod - porada
schudlem i nie ma jojo
Dieta Kopenhaska i ketoza.