Ile kosztuje bilet wstępu na Wawel?

181. Data: 2010-05-07 21:11:33

Temat: Re: Ile kosztuje bilet wstępu na Wawel?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

:D

Tak, są, Endusiu, jest was więcej niż pewnie sądzisz. :)

A wiesz, następnym razem jak jakąś męską_cipkę taka jak ty znowu
wezmą w obroty hieny w necie, to o wiele dłużej się zastanowię czy
jej pomagać.
Dzięki tobie, mały Pojebie.

Widzisz? Czegoś sensownego mnie jednak ~nauczyłeś. ;)

--
CB

182. Data: 2010-05-07 21:14:39

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No ale nie rozumiem - wykończone nie wymaga sprzątania?
> A w zamian za współwłasność wpisałeś prace porządkowe?

No nie, ale teraz sprząta swoje mieszkanie i to takie
jakie sama chciała mieć. Posadzki, armatura itp.
wszystko takie i o takich wymaganiach konserwacji jakie sama chciała.

> Hotentotek? ;)
>
> Ewa

Cholera, Ewcia, wolałbym tego nie sprawdzić w necie.
Byłbym wdzięczny, jakbyś troszkę przypilnowała swoich skojarzeń ;-)
Piotrek

183. Data: 2010-05-07 21:21:14

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> No wiem, wiem... ciebie prawie tylko wqrwia.
> Ops! chciałem powiedzieć: irytuje. ;)

Jeśliby go potraktować jako materiał badawczy do analizy bytów
internetowych, to rzeczywiście ciekawa sprawa. Jeżeli jednak wszystko,
co napisał to jakiś mix jego prawdziwych zachowań, postaw, wartości, to
mi go żal.
Przypuszczam, że takim pancernikom jak on żyje się relatywnie łatwiej.
Niemniej na własne życzenie eliminuje ze swojego życia mnóstwo różnych
przyjemności i emocji niekoniecznie związanych z wygodą i zdrowym
rozsądkiem.
Ot taki sztywniak, kiedyś każdy z nas będzie sztywny, ale czy trzeba to
robić za życia?

--

Paulinka

184. Data: 2010-05-07 21:35:24

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Nie wiem skąd taki pomysł, że boję się cokolwiek odczuwać.
> Odczuwam bardzo wiele rzeczy jednak zwykle z głową.

Wiesz, nawet sobie przez moment tak myślałam, że być może czujesz to
samo, co czują tutaj inni z żtp. przeciwnej opcji, tylko inaczej to
nazywasz. Ale jednak wiele przesłanek wskazuje na to, że tak nie jest,
choćby to:

> Zauważ, że człowiek kontroluje sam siebie w całym praktycznie zakresie.
> Weźmy chociażby najprostszy przykład - fizjologię i jej potrzeby.

Porównanie miłości do potrzeb fizjologicznych?
Albo to Ty się dobrze kamuflujesz. ;)

> Nikt ich przecież nie blokuje całkowicie i na zawsze,
> a jedynie stosownie kontroluje.
> Podobnie z emocjami.
> Przecież nie dalej jak wczoraj miałaś przykład Madzi,
> która utraciła nad nimi kontrolę.

IMO takie rzeczy dzieją się wtedy, kiedy człowiek nie nauczył się kochać
i szanować samego siebie. Tobie już to przecież nie grozi.

> Co zaś do mojej osoby, to nawet jak świadomie nie chcesz
> mi przyznać racji, to na pewno intuicyjnie ją wyczuwasz
> i prawdopodobnie dlatego mnie nie deprecjonujesz.
> Jeśli Twoja intuicja jest prawidłowa, to można chyba powiedzieć
> że w tym względzie nie robisz mi żadnej łaski ;-)

Nie, ja po prostu nie śmiem tak protekcjonalnie napisać, że mi Cię żal,
bo przecież sama też ideałem nie jestem.

Ewa

185. Data: 2010-05-07 21:42:50

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> No nie, ale teraz sprząta swoje mieszkanie i to takie
> jakie sama chciała mieć. Posadzki, armatura itp.
> wszystko takie i o takich wymaganiach konserwacji jakie sama chciała.

A, rozumiem, wtedy sprzątanie tak nie męczy i jest żtp. z górnej półki.
No i na marne nie idzie wykształcenie.

> Cholera, Ewcia, wolałbym tego nie sprawdzić w necie.

Zgorszyłam? To przepraszam, nie sądziłam, że w przypadku takiego
wyjadacza to możliwe. ;)

> Byłbym wdzięczny, jakbyś troszkę przypilnowała swoich skojarzeń ;-)

Mam się aż tak kontrolować specjalnie dla Ciebie? A w życiu!

Ewa

186. Data: 2010-05-07 21:50:15

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> wyjadacza to możliwe. ;)

> Mam się aż tak kontrolować specjalnie dla Ciebie? A w życiu!

Audyt wewnętrzny źródłem prawdziwej satysfakcji i tego się trzymajmy ;)

A poważnie asertywność to bardzo fajna rzecz. Myślę, ze bardziej cenisz
swoje skojarzenia i zabawne ciągi myślowe, niż czyjąś wyimaginowaną
przykrość z ich powodu.

--

Paulinka

187. Data: 2010-05-07 21:58:18

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> A poważnie asertywność to bardzo fajna rzecz.

Do tego typu próśb to nawet trudno podejść na poważnie, bo zresztą i
poważna chyba ta prośba nie była. ;)

> Myślę, ze bardziej cenisz
> swoje skojarzenia i zabawne ciągi myślowe, niż czyjąś wyimaginowaną
> przykrość z ich powodu.

A wiesz, że od razu i Ty mi się skojarzyłaś? Pamiętasz? Też się kiedyś
oburzyłaś na takie moje skojarzenie. ;)

Ewa

188. Data: 2010-05-07 22:04:35

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Do tego typu próśb to nawet trudno podejść na poważnie, bo zresztą i
> poważna chyba ta prośba nie była. ;)

> A wiesz, że od razu i Ty mi się skojarzyłaś? Pamiętasz? Też się kiedyś
> oburzyłaś na takie moje skojarzenie. ;)

Pewnie nie zrozumiałam i od razu potraktowałam to personalnie. Zresztą
trochę mi czasu zajęło, żeby Ciebie poznać :)

--

Paulinka

189. Data: 2010-05-07 22:13:27

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Maj, 09:01, "Qrczak" <q...@o...pl> wrote:

> W Usenecie darr_d1 <d...@w...pl> tak oto plecie:

> Polecam okulistę, ewentualnie przeczyścić filtry.
> [hint: Message-ID: <hrutk9$9k...@news.onet.pl>]
>
> Qra, i wypraszam sobie łotrów

Ajjjć... Rzeczywiście. Dopisałaś na końcu. Zatem zwracam honor i
przepraszam - za łotrów również. ;-)

Pozdrawiam,
darr_d1

190. Data: 2010-05-07 22:35:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 May 2010 22:38:35 +0200, Piotr napisał(a):

> [...]
> i w efekcie mam najczystsze mieszkanie jakie kiedykolwiek miałem.
> A i w fartuszku bardzo mi się podoba ;-)

Zwłaszcza w samym, prawda? Kobiety "nowoczesne" nie wiedzą, co tracą, mając
w pogardzie fartuszki...
:-)

Tylko dla inteligentnych.
Naukę rosyjskiego czas zacząć...