Ile kosztuje snehurka?

1. Data: 2005-04-22 15:42:08

Temat: Ile kosztuje snehurka?
Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W pasmanteriach nie widuję snehurki, ale dzisiaj widzialam na bazarze, po
4.50 zl od motka (30 gram), powiedzcie czy to przyzwoita cena, czy raczej
drogo jak na tę nić?
--
Moolinea
3326795

2. Data: 2005-04-22 15:47:01

Temat: Re: Ile kosztuje snehurka?
Od: "Baśka" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie w pasmanterii jest po 4,80 jednokolorowa, a po 5,00 cieniowana. Ale w
mieście oddalonym o 15 km jest po 4,50 jedna i druga. Pozdrawiam Baśka

3. Data: 2005-04-22 16:36:57

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W pasmanteriach nie widuj? snehurki, ale dzisiaj widzialam na bazarze, po
> 4.50 zl od motka (30 gram), powiedzcie czy to przyzwoita cena, czy raczej
> drogo jak na t? niae?

w niteczce jest po 3,80

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.za.pl

4. Data: 2005-04-22 16:37:03

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> napisał w wiadomości
> W pasmanteriach nie widuję snehurki, ale dzisiaj widzialam na bazarze, po
> 4.50 zl od motka (30 gram), powiedzcie czy to przyzwoita cena, czy raczej
> drogo jak na tę nić?

W Gdańsku w drogiej pasmanterii 4,50 a w tańszej 4,20. Ciekawe jak się
kalkuluje kupowanie w necie, bo gdzieś widziałam po 3,80, ale nie wiem, ile
liczyć za przesyłkę?

Pozdrawiam
Ola

5. Data: 2005-04-22 19:13:39

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe jak się
> kalkuluje kupowanie w necie, bo gdzieś widziałam po 3,80, ale nie wiem,
ile
> liczyć za przesyłkę?

Nie wiem jak w sklepach z nićmi( pewnie podobnie) ale w tym netowym sklepie
z koralikami za przesylke za pobraniem liczą sobie bodajze 9 zl, wiec oplaca
sie tylko przy duzych zamówieniach.
Moolinea
3326795
----------------------------

6. Data: 2005-04-22 20:48:35

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> W pasmanteriach nie widuję snehurki, ale dzisiaj widzialam na bazarze, po
> 4.50 zl od motka (30 gram),
Moolinea

Dzisiaj kupiłam różową cieniowaną po 4zł ,a jednokolorowa jest po 3,80zł.

Marzena

7. Data: 2005-04-23 09:30:57

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

> Dzisiaj kupiłam różową cieniowaną po 4zł ,a jednokolorowa jest po 3,80zł.

To jeszcze napisz, gdzie tak tanio :), bo nie pamiętam, skąd jesteś?

Ola

8. Data: 2005-04-26 13:09:13

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To jeszcze napisz, gdzie tak tanio :), bo nie pamiętam, skąd jesteś?
>
> Ola

Mieszkam w Knurowie (niedaleko Gliwic),a czasami wpadam do pobliskiej
pasmanterii w Czerwionce,lub w Leszczynach.
Ogólnie ceny są bardzo podobne,ale ostatnio kupiłam nici Altun Basak Maxi 100gr
u mnie za 16zł,a w Leszczynach były za 12zł.Jak jadę do mamy lub do koleżanki
to sobie biegam po pasmanteriach i porównuję ceny:)

Marzena

9. Data: 2005-04-28 08:05:50

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 4.50 zl od motka (30 gram), powiedzcie czy to przyzwoita cena, czy raczej

Wątek sprzed kilku dni, ale chciałam mieć rzetelne informacje /ceny wczorajsze/.
U mnie w pasmanterii snehurka kosztuje 4.50 jednokolorowa, 5,- cieniowana.
Natomiast w hurtowni gdzie najczęściej robię zakupy motek jednokolorowej
kosztuje 2,85 trzeba tylko kupić całe opakowanie tzn. 10 moteczków, ale z taką
ilością to przecież nie problem.
Przebicie pasmanterie mają więc ogromne.
Motek Maxi w hurtowni 9,40 - w sklepie od 14 do 18 zł.
Warto więc przy większych ilościach np. na obrus czy sukienkę rozejżeć się za
hurtownią. 3 maja wybieram sie na Słowację więc tam też sprawdzę ceny i dam znać.
Pozdrawiam. Magdalena /Rzeszów/

10. Data: 2005-04-28 15:58:39

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przebicia pasmanterii bywają takie, że ręce opadają, np koral, który w
pasmanterii widzialam po 18 a nawet 24 zł!!! w hurtowni jest po 12-13zł.
Zasmucające jest więc to, że coraz więcej hurtowni, w których niegdyś można
się było bez trudu zaopatrzyc, zamyka swe drzwi przed klientem indywidualnym
i prowadzi wyłącznie sprzedaż hurtową...
Moolinea
GG 3326795
Google Twoim przyjacielem :)
http://szanuj.czas.innych.ag.bocznica.org

xxx pekińczyk
[szydełko] jakie nici na bluzeczkę lub top?
[OT] Tlenofon lub GG
[OT] Znikajace przesyłki