Ile mięsa potrzeba?

1. Data: 2003-04-08 09:35:27

Temat: Ile mięsa potrzeba?
Od: "renpas" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień Dobry!

Jak w temacie - na gulasz hiszpański (czyli schab, ananasy, papryka i inne)
dla 5 osób? Przepis zostawiłam w domu :(, a zakupy muszę zrobić po pracy.
Pomóżcie.

renpas
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-04-08 13:11:18

Temat: Odp: Ile mięsa potrzeba?
Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie - na gulasz hiszpański (czyli schab, ananasy, papryka i
inne)
> dla 5 osób? Przepis zostawiłam w domu :(, a zakupy muszę zrobić po pracy.
> Pomóżcie.

Witam!

Sadze ,ze 20 dkg na "dziobek" wystarczy czyli X 5 to 1kg. no ...dodaj na
dokladkie dla glodnego jakes 20 dkg to jakej 1.2 kgPrzyjmujac ,ze dodajesz
paprykie ( dzisiaj dwa razy drozsza od schabu) i inne wazywa to bedzie w sam
raz.

Amator w kuchnmi
Pozdrawiam Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2003-04-08 13:14:36

Temat: Re: Ile mięsa potrzeba?
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Licz na osobę ok 300-400 gram potrawy. Jeśli danie ma być bardzo mnięsne to
ok 1 kg. Ja bym jednak zaproponował ok 70 dag.

--
ostry

1. Data: 2003-04-08 18:14:21

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "renpas" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jak w temacie - na gulasz hiszpański (czyli schab, ananasy, papryka i
inne)
> dla 5 osób? Przepis zostawiłam w domu :(, a zakupy muszę zrobić po pracy.
> Pomóżcie.

A czy moglbys podac przepis na taki gulasz? Jakos ten ananas mnie
zainntrygowal:)
Zazwyczaj robie bardziej "po wegiersku" czyli z papryka i pomidorami. Jest
mniamusny a zapach rozchodzi sie po calej kamienicy eheheh

1. Data: 2003-04-09 06:55:06

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy moglbys podac przepis na taki gulasz? Jakos ten ananas mnie
> zainntrygowal:)

Zapewne zasady są zblizone tylko gotujesz krótko bo ze schabu. No i mięsko
potrzymałbym tak z jeden dzień w zalewie z ananasa - coby skruszało i
nabrało aromatu.

--
ostry

1. Data: 2003-04-09 07:32:45

Od: "renpas" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka napisała:
>A czy moglbys podac przepis na taki gulasz? Jakos ten ananas mnie
>zainntrygowal:)

Hej!
To przepis koleżanki, ale nie będzie miałanic przeciw podaniu dalej :)

Schab - tyle ile polecali Stanisław i ostry :)
2 cebule
3 pomidory
1 papryka
3 ząbki czosnku
puszka ananasa w kostkach
curry
imbir
sól
pieprz
oliwa

Cebulę kroję zwykle w kostkę, w zależności od czasu, w mniejszą lub większą :)
Czosnek miażdżymy (można drobniutko pokroić, ja się jeszcze nie "dorobiłam"
przeciskarki). Wrzucamy cebulę i czosnek na rozgrzaną oliwę. Mieszamy i jak
się cebulka zeszkli wrzucamy pokrojone na małe kawałki mięso (mięsko może
poleżeć trochę w wódeczce to będzie lepsze).
Wrzucamy paprykę pokrojoną w paseczki i pomidory (bez skórki) pokrojone w
plasterki.
Dusimy ok. 45 minut. W połowie duszenia wrzucamy ananasa wraz z zalewą.
Potem przyprawiamy (ja zwykle bez imbiru, ale w przepisie jest) i jeszcze 5
minut i gotowe.
Z ryżem, pieczywem pyszne.

Smacznego

1. Data: 2003-04-09 18:27:33

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej!
> To przepis koleżanki, ale nie będzie miałanic przeciw podaniu dalej :)
[ciach]

Bardzo dziekuje:-) Na pewno zagosci w najblizszym tygodniu na moim stole:-)

> Smacznego
>
> renpas

Patelnia
Co zamiast oleju arachidowego, wina ryżowego...
sernik z ziemniakami
Soczewica - Przekrój
faq 4