Ile u was kosztowały mundurki?

21. Data: 2007-09-27 19:51:53

Temat: Re: Ile u was kosztowały mundurki?
Od: "Silmariena" <S...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik *Kasia* w wiadomości o kryptonimie "fdgsn0$8t7$...@n...onet.pl"
napisał:

> A u nas nie ma zadnych mundurków (podstawówka Lublina)
> Kasia

A jak to się stało?
Silmariena

22. Data: 2007-09-27 19:54:30

Od: "Silmariena" <S...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik *Piotr Majkowski* w wiadomości o kryptonimie
"fdfqr3$pr4$...@n...onet.pl" napisał:

> 27.09.2007, pamana <b...@a...pl> napisał(a)

> Moim zdaniem "obywatelskie nieposłuszeństwo" ma swoje granice.

A ja widzisz zapłaciłam i żałuję. Trzeba wyło tak postąpić. Firma jest tak
niesolidna, że hej. I co ja teraz mogę?
Z drugiej strony faktycznie takie buntowanie się dla samego buntu też bez
sensu.

Silmariena

23. Data: 2007-09-28 10:46:28

Od: "Anna" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A u nas nie ma zadnych mundurków (podstawówka Lublina)
> Kasia

no to która to podstawówka, bo ja też z Lublina SP nr 32 i mundurki są
obowiązkowe
od znajomych wiem że w innych w Lublinie też...

45 zł za kamizelkę dla chłopców zapinaną na guziki z siakiegoś dżinsu
(średnio to to wygląda) no i naklejona chyba może zgrzana naprasowana czy
cuś tarcza szkoły

uważam że zdecydowanie za drogo
tym bardziej że chłopaki moje rosną
i za rok (a może i za pół nawet) kamizelki będą za małe

zdzierstwo i tyle
ciakwe kto zarabia na tym
bo trudno uwierzyć że hurtowa cena za taki "mundurek"
wynosi 45 zł....

pozdrawiam
anna
kacper 12 l
maciej 7l

24. Data: 2007-09-28 19:01:49

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silmarliena" <s...@k...niepodam.pl> napisał w
wiadomości news:fde79c$8jv$1@news.interia.pl...
> Witam
>
> Ile płaciliście za mundurek dla waszej pociechy

45,50 polarowa niebieska kamizelka zapinana na suwak, kieszenie także zapinane,
z wszytą tarczą szkoły. Dzieciaki chętnie zakładają.

Na początku roku zwrot 5,50 złociszy- cena końcowa 40,00 zł.
Podstawówka.

Ula (ulast)

25. Data: 2007-09-29 10:22:25

Od: Kasia <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Anna pisze:

> [...]
>
> zdzierstwo i tyle
> ciakwe kto zarabia na tym
> bo trudno uwierzyć że hurtowa cena za taki "mundurek"

SP 43. Kasia

26. Data: 2007-09-29 11:04:52

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silmarliena" <s...@k...niepodam.pl> napisał

| Ile płaciliście za mundurek dla waszej pociechy?

To chyba ja przebije wszystkie szkoły :
- bluza polarowa zapinana na zamek, granat ( ładna muszę przyznać ale w
warunkach szkolnych kompletnie nieprzydatna )
- jasnozielona ( limonkowa ) polóweczka, fasony męskie i damskie, osobiście
też mi się bardzo podoba
cena - zwala z nóg - 95 zł.

Ale szkoła się szarpneła i zamówiła firmówki Fruit Of The Loom.

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

27. Data: 2007-09-29 17:14:42

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

29.09.2007, złośliwa <n...@u...to.interia.pl> napisał(a)

> To chyba ja przebije wszystkie szkoły :

Nie wszystkie.
:>
> [...]
> warunkach szkolnych kompletnie nieprzydatna )
> - jasnozielona ( limonkowa ) polóweczka, fasony męskie i damskie, osobiście
150 peelenów
> Ale szkoła się szarpneła i zamówiła firmówki Fruit Of The Loom.
To ta firma od swetrów co miała ambicję kształtować gusta młodzieżowe i
promować swój styl życia ?
Mnie to nie bierze.
Jestem z miasta.
:)
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

28. Data: 2007-09-30 10:20:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> też mi się bardzo podoba
> cena - zwala z nóg - 95 zł.
>
> Ale szkoła się szarpneła i zamówiła firmówki Fruit Of The Loom.

Szyte nie powiem gdzie :-)

Qra

29. Data: 2007-09-30 14:11:20

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Sep 2007 13:04:52 +0200, złośliwa napisał(a):

> jasnozielona ( limonkowa ) polóweczka

a co to jest "połóweczka" ??

--
Elżbieta