Ile warta jest solidarność zawodowa psychologów

31. Data: 2005-11-18 13:24:35

Temat: Re: Ile warta jest solidarność zawodowa psychologów
Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-11-2005 o 14:17:31 zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> napisał:

[...]
> O.K. A jak byś ukrywanie

:/ się "nazwał" straciło

--
Paweł Zioło
http://my.opera.com/zielski/albums/

32. Data: 2005-11-18 13:27:41

Temat: Re: Ile warta jest solidarność zawodowa psycho bG9n83c
Od: jabol <akwajabol@_WYWALTO_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmmmmm to chyba niezbyt szczesliwy przyklad , bo:

jesli zakladamy ze uczen solidnie sie uczy..a tak byc powinny przeca
:))...to powinien znac odp na kazde pytanie
--
radek jablonski - jabol - Lodz
GG: 1949249; Tlen: radekjab

33. Data: 2005-11-18 13:46:22

Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 18-11-2005 o 14:05:40 xhy <x...@p...onet.pl> napisał:
>
> [...]
>
> O.K. A jak byś ukrywanie przed uczniami zadań z rozwiązaniami na nastepny
> test?

Z rozwiązaniami? Jezeli juz to z zadaniami. I czemu akurat taki przyklad?
Przed motorniczym , któy nie ma dzieci i nawet nie zna nikogo kto by mial
też powinny być ukryte?x

34. Data: 2005-11-18 14:01:55

Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-11-2005 o 14:27:41 jabol <akwajabol@_WYWALTO_plusnet.pl> napisał:

[...]
> jesli zakladamy ze uczen solidnie sie uczy..a tak byc powinny przeca
> :))...to powinien znac odp na kazde pytanie

Ach to przywiązanie do wyniku :) W tym teście nie chodzi o wynik :>
Celem nie jest 120 czy 200 czy 4 sten. Chodzi o to co z tego wynika.

35. Data: 2005-11-18 14:02:54

Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-11-2005 o 14:46:22 xhy <x...@p...onet.pl> napisał:

[...]
> Z rozwiązaniami? Jezeli juz to z zadaniami. I czemu akurat taki
> przyklad?

A co masz problem? To jak byś nazwał test z matmy co do którego wszyscy
wiedzą jak wygląda, jaki jest klucz i co się z tego można dowiedzieć?

36. Data: 2005-11-18 14:37:04

Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A co masz problem? To jak byś nazwał test z matmy co do którego wszyscy
> wiedzą jak wygląda, jaki jest klucz i co się z tego można dowiedzieć?

Mam problem ze znalezieniem związku pomiędzy tym przykładem a dostępem do
testów z wątku. x

37. Data: 2005-11-18 14:38:34

Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ach to przywiązanie do wyniku :) W tym teście nie chodzi o wynik :>
> Celem nie jest 120 czy 200 czy 4 sten. Chodzi o to co z tego wynika.

Ponoć karty do tarota w rękach laika to duże niebezpieczeństwo. Może by je
sprzedawać tylko dyplomowanym wróżkom?x

38. Data: 2005-11-18 14:52:06

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

39. Data: 2005-11-18 18:56:50

Od: Stefan Sraczyński <h...@p...onet.pl.666666> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jesus napisał:

> Gównojadom mówimy stanowczo.... NIE

Mylisz się przyjacielu Ja jestem na TAK

40. Data: 2005-11-18 18:57:13

Od: Stefan Sraczyński <h...@p...onet.pl.666666> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sky napisał:

> Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

co chceż przez to powiedzieć ??? kolego sky ??

MOTYWACJA TEMAT RACY MAGISTERSKIEJ
Badanie w kierunku dysleksji
psycholog
Badanie w kierunku dysleksji