Ile ziemniakow na osobe?

1. Data: 2004-09-02 14:42:02

Temat: Ile ziemniakow na osobe?
Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile powinnam przygotowac ziemniakow na obiad na okolo 25 doroslych osob,
cieszacych sie umiarkowanym apetytem?

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-09-02 14:45:42

Temat: Re: Ile ziemniakow na osobe?
Od: "Rendi" <glupi_login[NOSPAM]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> Ile powinnam przygotowac ziemniakow na obiad na okolo 25 doroslych osob,
> cieszacych sie umiarkowanym apetytem?
>
> Pozdrawiam,
> Ania

ja zawsze na osobe obieram 3-4 ale to tylko moje zdanie:)

1. Data: 2004-09-02 14:49:14

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rendi wrote:

> ja zawsze na osobe obieram 3-4 ale to tylko moje zdanie:)

Ja tez obieram 3, ale przy wiekszej liczbie osob wolalabym jednak
przelicznik na kilogramy :). Ziemniaki sa roznej wielkosci, a poza tym
jeszcze pomyle sie w liczeniu i co bedzie? :P

Ania

1. Data: 2004-09-02 14:54:19

Od: "króliczek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez obieram 3, ale przy wiekszej liczbie osob wolalabym jednak
> przelicznik na kilogramy :). Ziemniaki sa roznej wielkosci, a poza tym
> jeszcze pomyle sie w liczeniu i co bedzie? :P
Ty to masz problemy!
wybierz średni ziemniak, zważ w sklepie najlepiej przemnóż wagę przez 3,
odrzuć 15% na obierki, a następne pomnóż przez liczbe gości
króliczek

1. Data: 2004-09-02 15:31:43

Od: "beny" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5-6 kg

1. Data: 2004-09-02 15:52:31

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

króliczek wrote:

> wybierz średni ziemniak, zważ w sklepie najlepiej przemnóż wagę przez
> 3, odrzuć 15% na obierki, a następne pomnóż przez liczbe gości
> króliczek

Czemu mam odrzucac procenty na obierki? Przeciez bede kupowac nieobrane ;).
Ania

1. Data: 2004-09-02 15:56:19

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Ladorucka" pisze:

> Czemu mam odrzucac procenty na obierki? Przeciez bede kupowac
> nieobrane ;).

Brawo Ania!

eM

1. Data: 2004-09-02 16:07:29

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile powinnam przygotowac ziemniakow na obiad na okolo 25 doroslych osob,
> cieszacych sie umiarkowanym apetytem?
>
> Pozdrawiam,
> Ania

Maksymalnie 5 kg, najwyżej zostaną na nastepny dzień i odsmażysz je na
obiad. :-). Areta

1. Data: 2004-09-02 16:40:21

Od: "króliczek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-09-02 16:42:41

Od: "króliczek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> Czemu mam odrzucac procenty na obierki? Przeciez bede kupowac nieobrane
;).
To wcale nie jest takie śmieszne - jak Ci wyjdzie 2-3 kg, to znaczy, że
wybrałaś za mały ziemniak
króliczek

ogorki krolewskie
ciasto marchewkowe - relacja