Imieniny w piątek

1. Data: 2002-07-22 15:07:30

Temat: Imieniny w piątek
Od: "Regina Szulc" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję przepisu na pyszny obiad imieninowy, problem jest w tym że
imieniny wypadają w piątek więc obiad musi być bezmięsny. Wszystkim którzy
coś mi zaproponują z góry dziękuję.

1. Data: 2002-07-22 15:20:37

Temat: Re: Imieniny w piątek
Od: "Agniecha" <r...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję łososia. teraz jest coraz tańszy, a z fajnymi dodatkami wygląda
wykwintnie i w książkach jest sporo przepisów.

Agniecha

1. Data: 2002-07-22 22:38:00

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poszukuję przepisu na pyszny obiad imieninowy, problem jest w tym że
> imieniny wypadają w piątek więc obiad musi być bezmięsny. Wszystkim którzy

Moze byc tez pstrag w markerach tez tanie a w całości smazone swietnie
wygladaja i smakuja. Zalezy na ile osob?
Moze ryba po grecku. Placki ziemniaczane z sosem grzybowym. Moze boczniaki
panierowane. Kotlety sojowe. Barszcz z krokietami bezmiesnymi.Moze
szczawiowa z jajkiem do tego jakaies nalesniki ciekawe
moze owoce moza
jak cos podeszło słuze przepisem
Aga

1. Data: 2002-07-23 07:35:26

Od: "turecky" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Regina Szulc <m...@w...pl> napisał(a):

> Poszukuję przepisu na pyszny obiad imieninowy, problem jest w tym że
> imieniny wypadają w piątek więc obiad musi być bezmięsny. Wszystkim którzy
> coś mi zaproponują z góry dziękuję.

Przystawka na zimno : tatar z łososia

Przystawka na ciepło : Makaron z takim sosem:

1 słoik małż w oliwie. Olej z małż wlewasz na patelnię, rozgrzewasz, dodajesz
dwa ząbki czosnku zmiażdzone, smażysz chwilkę, teraz wrzucasz kilka
pomidorków wiśniowych (koniecznie! żadne inne) pokrojonych na połowki,
smażysz minutkę, dokładasz małże, smażysz minutke, doprawiasz do smaku,
sypiesz garść świeżych ziółi gotowe. Na patelni mieszasz z makaronem i
wydajesz; goście posypują sobie na talerzach świeeżo utartym parmezanem

Albo przystawka inna : sałatka z serem feta i pieczywo czosnkowe

Danie główne: pstrąg w warzywach pieczony w folii

O desery pytaj się innych, bo z ciastek to ja najbardziej lubię śledzia ;-)

smacznego
turecky

1. Data: 2002-07-23 07:38:59

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik turecky <t...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> Albo przystawka inna : sałatka z serem feta i pieczywo czosnkowe

A jak sie ja robi dokladnie?

> O desery pytaj się innych, bo z ciastek to ja najbardziej lubię śledzia ;-)

O, to tak jak Krysia, znaczy sie... Trysia ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-07-23 07:47:25

Od: "turecky" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla <l...@f...krasnik.pl> napisał(a):

> A jak sie ja robi dokladnie?

Ja bym ją zrobił z takich składników:
feta,
pomidor,
ogórek,
cebula żółta i czerwona,
troche kapusty pekińskiej
i ... puszka koreczków helskich (chyba, że ktoś się szarpnie na prawdziwe
anchovis z sardeli)
Bez kukurydzy !!!
Wszystko pokroić nie zbyt drobno, wymieszać i polać sosem (na godzinę przed
odaniem)
Sos bym zrobił z: oliwa exta vergine, aceto balsamico i ząbek czosnku.
Pare listków świeżej mięty doda sałatce wspaniałego zapachu.

pozdr. turecky

1. Data: 2002-07-23 07:51:47

Temat: Re: Imieniny w pi?tek
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Jul 2002 09:38:59 +0200, "Lilla"
<l...@f...krasnik.pl> wrote:

>U?ytkownik turecky <t...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomo?ci do grup
>dyskusyjnych napisa?:
>
>A jak sie ja robi dokladnie?

>O, to tak jak Krysia, znaczy sie... Trysia ;-)
>
>Pozdrawiam
>Lilla

znow mam kogos klepac ta rypkom??????????

wolnosc dla sledzi! Tych bez glow tez!!!!

Trys, w pozie Che Guevarry
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-23 08:47:40

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> znow mam kogos klepac ta rypkom??????????

I po co zaraz tyle nerwowosci? ;-)))

> wolnosc dla sledzi! Tych bez glow tez!!!!

No ja wlasnie o tym, ze Ty lubisz dawac wolnosc sledziom... ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-07-23 08:52:03

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:
> Ja bym ją zrobił z takich składników:
> feta,
> pomidor,
> ogórek,
> cebula żółta i czerwona,

Cebula, a nie papryka... ?

[...]
> Pare listków świeżej mięty doda sałatce wspaniałego zapachu.

Hmm... a czy bazylia moglaby sie nadac? Swiezej miety nie znajde...
Calosc brzmi apetycznie, tylko co z ta zotla cebula? ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-07-23 09:01:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>I po co zaraz tyle nerwowosci? ;-)))

JA NERWOWA???????????????????????
JA???????????????????????????????

HEHEHEHEHE

>No ja wlasnie o tym, ze Ty lubisz dawac wolnosc sledziom... ;-)
>
>Pozdrawiam
>Lilla

..i podmieniac je na plastikowe atrapy, niech se mordercy sledzi
zemby polamia!

Trys
K.T. - starannie opakowana

Odp: losos na masle ?