Re: Imigranci to samo zło

Subject: Re: Imigranci to samo zło
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Wed, 13 Sep 2017 11:12:19 +0200

W dniu 2017-09-13 o 09:15, XL pisze:
> <Kviat> wrote:
>> W dniu 2017-09-13 o 00:52, XL pisze:
>>> <Kviat> wrote:
>>>> W dniu 2017-09-12 o 11:52, XL pisze:
>>>>> L<Kviat> wrote:
>>>>>> W dniu 2017-09-12 o 11:20, XL pisze:
>>>>>>> <Kviat> wrote:
>>>>>>>> http://natemat.pl/217339,polski-imigrant-zgwalcil-dz
iewczyne-w-kosciele-w-anglii-obronca-spotyka-sie-z-p
rzemoca-w-

> Gdzie tak "pyszczę"?//ret.

Zanikami pamięci też się chwalisz? Żałosne :)
Dasz radę odpowiedzieć na pytanie, czy dalej będziesz się tak wić?

> Rozpacz tobą miota, bo chwyciłeś się kłamstwa. To dobrze. Może wreszcie COŚ
> zrozumiałeś, DURNIU.

No to jak z tą legalnością przekraczania granic przez Polaków w UE?
Wreszcie zrozumiałaś? :):)

Ty mentalnie żyjesz jeszcze w czasach PRLu... paszporty w UE... dawno
się tak nie uśmiałem :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr