Re: Imigranci to samo zło

Data: 2017-09-13 15:26:57
Temat: Re: Imigranci to samo zło
Od: Kviat

W dniu 2017-09-13 o 15:11, XL pisze:

> Tak samo, jak twoi czarni pupile - przez zieloną granicę albo wskakując do
> tira- i co wazne incognito.

Polak do Niemiec, do Francji, do Hiszpanii...?
Przez zieloną granicę? Wskakując do TIRa?
Dobrze się czujesz?

A choćby i nawet wskakując do TIRa, to jedyne z tego co jest nielegalne
to wskakiwanie do TIRa :):)

Ogarnij się, PRL się skończył, jesteśmy w UE :):)

> Patrz wyżej.

LOL :)

> Legalnie przekraczająca i gwałcąca. Coś się gubisz. Nerwy?

Dasz radę pojąć, że Polska jest częścią UE i nie ma żadnej "reszty
legalnie przekraczającej", bo nie ma nikogo, kto przekraczałby nielegalnie?
Wszyscy przekraczają legalnie. Bez paszportu. Nawet dzieci to wiedzą :)
> Głupie pytanie, bo wciąż nie poparte cytatami, jak to wyrażam się o
> WSZYSTKICH czarnych :->

Poparte cytatami. Są w archiwum grupy :)

> A teraz pozwolisz, ze zakończę już te dywagacje, albowiem nie dysponuję juz
> wiekszym przydziałem czasu na tego typu rozrywke z bałwanem.

A tak się dobrze bawiłem...
Jesteś nieźle oderwana od rzeczywistości na tym swoim zadupiu. To był
jeden z twoich fajniejszych odlotów :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr