Re: Imigranci to samo zło

Subject: Re: Imigranci to samo zło
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<59b908ef$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
<59b90df2$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<59b91f28$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<59b925d0$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
<59b991de$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
<59ba0efd$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
<59ba2b1a$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
From: Kviat
Date: Thu, 14 Sep 2017 10:50:34 +0200

W dniu 2017-09-14 o 09:09, krys pisze:

> Wiesz, mi to się wydawało, że UE ma granice zewnętrzne.

To źle ci się wydawało. Ma zewnętrzne i wewnętrzne.
Państwa należące do UE mają granice. Czyli UE ma również granice wewnętrzne.

> Najbliższą po prawo
> z Białorusią i Ukrainą.
> To Ty wpadłeś na pomysł zamykania granic dla Polaków przez UE,

Bzdura. Pytałem ikselki czy chce/czy powinno się zamknąć granice dla
Polaków z powodu gwałcicieli.

> widać
> marksizm mocno Cię trzyma.

Co się z tym narodem dzieje? Czytanie ze zrozumieniem kontekstu to jakiś
powszechny problem się zrobił...

UE miałaby zamykać ZEWNĘTRZNE granice dla Polaków, żeby z Polski nie
wjeżdżali do innych państw UE przez Białoruś czy przez Ukrainę?
Serio?

> Wielu rzeczy nie rozumiesz i tak zostanie.

Masz rację. Głupoty nie zrozumiem. I tak zostanie.

Pozdrawiam
Piotr