Imipramina - odstawianie

1. Data: 2002-07-07 11:27:12

Temat: Imipramina - odstawianie
Od: "raf" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje informacji na temat odstawienia imipraminy.
Wyjechalem zagranice i nie mam ani ubezpieczenia ani
pieniedzy na leczenie. Musze odstawic imipramine,
bo za ok 2 tyg skoncza mi sie tabletki. Biore 200mg
dziennie (4x25mg 2 x dziennie). Probowalem to odstawic
za 1 razem ale okazalo sie to b. nieprzyjemne :-(
Moze ktos moze mi powiedziec w jakim tempie mozna
to zrobic.

2. Data: 2002-07-07 14:40:32

Temat: Re: Imipramina - odstawianie
Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raf napisal :

> [...]
> za 1 razem ale okazalo sie to b. nieprzyjemne :-(
> Moze ktos moze mi powiedziec w jakim tempie mozna

Nalezy przypuszczac, ze taka porada nie zostanie udzielona.
Z wielu przyczyn. Miedzy innymi dlatego, ze jej udzielenie wymagaloby
znajomosci pacjenta.
Swoja droga nie za bardzo rozumiem w czym rzecz. Imipramina jest bardzo tanim
lekiem. Nie jest chroniona patentami. Mozna wyslac przez granice ( na przyklad
z Polski).
Przypuszczam, ze jej odstawienie moze doprowadzic do takiego stanu,
iz "pacjent" bedzie wymagal i tak opieki "lekarskiej", wiec w czym oszczednosc ?

Pozdrawiam

dradam

Stomatolog
jęczmień
Badania na wykrywanie narkotykow ...
Niejedzenie - jedzenie juz niekoniecznie potrzebne ?
BADANIE REAKCJI NA CHOROBE