Imperium Kwasniewskiego

21. Data: 2005-11-19 12:13:12

Temat: Re: Imperium Kwasniewskiego
Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

.ana napisał(a):

> Masz racje AREczku
> Osoby "inteligentne" nie dostrzegaja nic procz swojej "nabytej" inteligencji;)
> I prawd gloszonych przez innych papierkowych inteligentow:)))

Hm... Czy Ty aby nie jestes jak ten Jacek i ta Krysia? Domoroslym
pogromca profesorow? Zdradzisz gdzie studiowalas?

22. Data: 2005-11-19 12:14:52

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek napisał(a):

> on jest o tobie biedaku!

Nic nie zrozumiales. Czytajac miedzy wierszami mozna wyczytac z art.
cos co autorka chciala byc moze dac do zrozumienia: tylko kretyn
nabierze sie na DO.

23. Data: 2005-11-19 12:47:39

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Are napisal

> swojej "nabytej" .inteligencji;)
>
> Hm... Czy Ty aby nie jestes jak ten Jacek i ta Krysia? Domoroslym
> pogromca profesorow?

Hm...Czy ty aby jestes z tych co wierza, ze zdobycie papierka = zdobyciu
inteligencji?

Hmmm AREczku, jak zaczniesz dostrzegac rozne opinie profesorow na ten sam temat,
to zaczniesz sie zastanawiac, ktory z nich robi cie w b...ambuko;)))

> Zdradzisz gdzie studiowalas?

Wyznam ci w tajemnicy
zdobylam półwyzsze wykształcenie podworkowe
aktualnie staram sie zdobyc "wyzsze wykształcenie salonowe" na psw i pmd;-)

> Moze jutro?
> Jak jeszcze pare razy to przeczytam?
> To wymaga kilkakrotnego czytania;)))))

A dlaczego optymalni potrzebuja to przeczytac az kilka razy ??

Nie wiem czy optymalni potrzebuja?
Ja mam czesto problemy ze zrozumieniem tekstu, dlatego pare razy go czytam;))
Polecam tą metode:)
.ana

24. Data: 2005-11-19 13:17:05

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

.ana napisał(a):

> Ja mam czesto problemy ze zrozumieniem tekstu, dlatego pare razy go czytam;))

Zauwaz ze OptyKrysia tez ma problemy. Nawet powiedzialbym ze jest to
(zrozumienie czytanego tekstu) dla niej nie mozliwe w wiekszoci
przypadkow.

Mialem w podstawowce jeszcze takiego kumpla ktory mial problemy z
czytaniem caly czas, nawet jak ja konczylismy. Wiesz dlaczego mu sie
upieklo? Bo jak ktos jest w 8. klasie SZP to sie po prostu zaklada ze
potrafi czytac. Dlatego nikt mu nie robil z tego powodu najmniejszych
problemow.

25. Data: 2005-11-19 14:19:23

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Are napisal

> Zauwaz ze OptyKrysia tez ma problemy. Nawet powiedzialbym ze jest to
> (zrozumienie czytanego tekstu) dla niej nie mozliwe w wiekszoci
> przypadkow.

Taaa, to jest problem na ktory cierpi wieksza czesc ludzkosci;)
Nie tylko opty:)

> [...]
> upieklo? Bo jak ktos jest w 8. klasie SZP to sie po prostu zaklada ze
> potrafi czytac. Dlatego nikt mu nie robil z tego powodu najmniejszych

Problem z czytaniem, a problem ze zrozumieniem tego co sie czyta, to chyba nie
to samo?;))

I co sie stalo z twoim kumplem?
.ana

26. Data: 2005-11-19 17:59:47

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje
międzyludzkie napisał(a):

> Mówią o nim "nasz dobrodziej"

"Palenia doktor zasadniczo nie zaleca, ale do 20 sztuk dziennie to jego
zdaniem ,,ilość antynowotworowa"."
Jeszcze tylko potrząsnąć paczką fajek przed zapaleniem i będziemy mieć
homeopatię made by Kwaśniewski - ósmy Nobel pewny.

puchaty

27. Data: 2005-11-19 18:24:30

Od: "jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are"

> Nic nie zrozumiales. Czytajac miedzy wierszami mozna wyczytac z art.
> cos co autorka chciala byc moze dac do zrozumienia: tylko kretyn
> nabierze sie na DO.

to co napisales swiadczy o tym ze bardzo dobrze zrozumialem. Dlatego sie
pienisz :)))

Jurek

28. Data: 2005-11-19 18:25:33

Od: "jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty"
> "Palenia doktor zasadniczo nie zaleca, ale do 20 sztuk dziennie to jego
> zdaniem Ąiloúă antynowotworowaĄ."
> Jeszcze tylko potrzŕsnŕă paczkŕ fajek przed zapaleniem i bćdziemy mieă
> homeopatić made by Kwaúniewski - ósmy Nobel pewny.

Ciebie are uczyl czytac?

Jurek

29. Data: 2005-11-19 18:30:12

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

.ana napisał(a):

> I co sie stalo z twoim kumplem?

Tak juz odchodzac od tematu.

Ostatnio jak go spotkalem byl w 3. klasie jakiegos tam technikum.
Powiedzial ze jak uda mu sie zdac mature, chetnie pojdzie na studia.

Dwoch innych odbilo sie do zawodowek. Jeden przxy tym nie zdal nawet
egzaminu na czeladnika, wiec nawet nie mial skonczonej zawdowki. Teraz
obaj jezdaza regularnie do Holandii i zarabiaja legalnie 7 E/h. Jeden
z nich ostatnio wrocil i kupil sobie auto za 4 tys. PLN na 3 tygodnie,
tak zeby nie musial chodzic na piechote. Ja zarabiam ok. 5 razy mniej
i tylko w weekendy.

Grunt to miec farta ;-)

30. Data: 2005-11-19 18:36:01

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje międzyludzkie
napisał(a):

> Ciebie are uczyl czytac?

A Ty już trułeś dziś raka?

puchaty