Impotencja

1. Data: 2000-08-09 20:05:02

Temat: Impotencja
Od: "AW" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglibyscie podpowiedziec mi jaki specjalista zajmuje sie leczeniem
zaburzen erekcji?

z gory dzieki i pozdrawiam.

Mariusz.

2. Data: 2000-08-09 21:07:18

Temat: Re: Impotencja
Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AW wrote:

> Czy moglibyscie podpowiedziec mi jaki specjalista zajmuje sie leczeniem
> zaburzen erekcji?

medycyna naturalna i prostytutka

3. Data: 2000-08-10 08:13:06

Od: "mb" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszelkimi "sprawami meskimi" zajmuje sie urolog.
pozdrawiam

4. Data: 2000-08-10 12:37:14

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Aug 2000, mb wrote:

> Wszelkimi "sprawami meskimi" zajmuje sie urolog.
> pozdrawiam

nie prawda, zaburzenia erekcji sa wbrew pozorom
problemem interdyscyplinarnym i "ocieraja" sie w
zaleznosci od przyczyn zaburzen o rozne dyscypliny medyczne

1. seksuologia - gdy maja charakter czynnosciowy
2. urologia - gdy dotycza uszkodzenia lub uposledzenie czynnosci narzadu
3. chirurgia naczyniowa - gdy dotycza zaburzen ukrwienia penisa np. z
powodu miazdzycy naczyn w obrebie miednicy malej
4. interna i diabetologia - gdy wiaza sie z chorobami ogolnoustrojowymi -
najczesciej cukrzyca, takze niewydolnosc nerek
5. andrologia i endokrynologia - gdy wiaza sie z nieprawidlowym
wydzielaniem hormonow
6. neurologia i psychiatria - gdy sa wyrazem organicznej choroby
neurologicznej - niewydolnosci krazenia mozgowego,stwardnienie rozsiane,
stwardnienie boczne zanikowe,
zaburzenie funkcji nerwow lub gdy wiaza sie z choroba psychiczna
- chociazby depresja endogenna lub reaktywna albo tez maja podloze
w naduzywaniu alkoholu, nikotyny czy innych srodkow psychoaktywnych
7. pneumonologia - gdy zaburzenia erekcji sa zwiazane z przewlekla
niewydolnoscia pluc powodowana choroba obturacyjna lub obturacyjnym
bezdechem sennym
8. kardiologa - gdy zaburzenia erekcji towarzysza chorobom serca
w np. zespolowi tachy-brady z niedotlenieniem mozgu lub
niewydolnosci serca

Zadalem sobie trud aby to wszystko wyszczegolnic po to aby
pokazac, ze nawet na takie tematy nie da sie do konca udzielic
trafnej rady przez internet zwlaszcza gdy pytajacy dostarcza
zdawkowych pytan. Lekarze sa w ocenach wielu osob z tej grupy
zlymi ludzmi, ignorantami itd, itp - bylo o tym pisane w postingach
o kryptonimie "Akademia Medyczna". Ale jak widac asa potrzebni
nawet wtedy kiedy - no wlasnie - i to czesto nie wystarczy
jeden specjalista na ta chorobe.

Gdybym mial radzic - proponuje zaczac od seksuologa jednak
i ten po zbadaniu pokieruje dalej - jesli bedzie trzeba
takze do urologa.

Poza tym apeluje w tej grupie do osob, ktore nie znaja sie w danym
temacie aby odpuscili sobie w dawaniu rad. Stosujmy zasade -
lepiej niech radza ci, ktorzy sie znaja

Pozdrowienia

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

zaglosuj! http://www.am.torun.pl/certify

5. Data: 2000-08-10 17:40:58

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdybym mial radzic - proponuje zaczac od seksuologa jednak
> i ten po zbadaniu pokieruje dalej - jesli bedzie trzeba
> takze do urologa.
a czemu odrzucasz medycyne naturalna i agencje towarzyska
bez zahamowan + specjalistyczna obsluga ?

W wielu krajach zatrudniane sa seksualne terapeutki, ktore
zajmuja sie wlasnie seksem na recepte z pacjentami.
M.in. w Szwecji, Holandii.
I naprawde czynia cuda ;-)

> Poza tym apeluje w tej grupie do osob, ktore nie znaja sie w danym
> temacie aby odpuscili sobie w dawaniu rad. Stosujmy zasade -
> lepiej niech radza ci, ktorzy sie znaja

Przeciez piszesz ze na temacie sie nie znasz, bo niby skad
a problem interdyscyplinarny.

Poczytaj troche literatury ze swiata, jak chcesz zabierac glos w
sprawach na ktorych sie nie znasz.

Sa w wielu krajach wyszkolone terapeutki d/s spraw seksualnych
i one praktycznie uprawiaja seks z pacjentami
aby zwiekszyc ich potencje.

Temat jest znany w Stanach od badan Mastersa ( o ile nie przekrecilem)
(30 lat temu)

gdy do badan na seksualnoscia zapraszano przypadkowo dobrane pary
a nawet kobiety czy mezczyzn spragnionych seksu za pieniadze (
przeznaczone na badania naukowe).

W wielu krajach te terapeutki medyczne wspolpracuja z rodzina
mezem i zona i odwiedzaja rodzine w domu
i uprawiaja seks z mezem.

Nie jest to wtedy prostytutka, a wyszkolona terapeutka
z przepisu lekarza.

Poczytaj ze swiata.

6. Data: 2000-08-10 17:56:49

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz bazujac na prasie kobiecej oraz wszelakich
kolorowych gazetkach nastukal w wiadomości:

<ciach>

Radzilabym tego typu opowiastki serwowac znajomym
przy piwku albo u cioci na imieninach, tu brzmi troszke ;-) zenujaco.

Pozdr
Moncia

7. Data: 2000-08-10 19:22:39

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moncia wrote:

> [...]
>
> Radzilabym tego typu opowiastki serwowac znajomym
> przy piwku albo u cioci na imieninach, tu brzmi troszke ;-) zenujaco.
To nie sa opowiesci.
To jest naukowA wiedza, nauczana np. w Princeton
i na licznych europejskich akademiach medycznych.

8. Data: 2000-08-11 05:25:18

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Aug 2000, Dariusz wrote:

> Temat jest znany w Stanach od badan Mastersa ( o ile nie przekrecilem)
> (30 lat temu)

no to tez pisalem, ze do seksuologa.

P.K.
----

9. Data: 2000-08-11 07:05:15

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz napisał(a) w wiadomości:

>To nie sa opowiesci.
>To jest naukowA wiedza, nauczana np. w Princeton
>i na licznych europejskich akademiach medycznych.

Poprosze o zrodla (przeciez uczelnie wydaja swoje skrypty).

Pozdr
Moncia

10. Data: 2000-08-11 15:28:13

Od: "AW" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.GSO.4.21.0008101422550.13725-100000@dor
ota.am.torun.pl...

> Zadalem sobie trud aby to wszystko wyszczegolnic po to aby
> pokazac, ze nawet na takie tematy nie da sie do konca udzielic
> trafnej rady przez internet zwlaszcza gdy pytajacy dostarcza
> zdawkowych pytan.

Pytajacy zazywal do niedawna Propecie...Jednak nie wydaje mi sie aby ten
fakt byl przyczyna choc watpliwosci rozwieja pewnie pozniejsze badania.

> Lekarze sa w ocenach wielu osob z tej grupy
> zlymi ludzmi, ignorantami itd, itp -

Nie w mojej ocenie. To ja jestem ignorantem jesli chodzi o medycyne i
szczerze dziekuje za rade. Faktycznie, chyba najlepiej do seksuologa na
poczatek...

pozdrawiam

Mariusz.

Przeziebienie stawu