Imprezy ogrodnicze w kwietniu

1. Data: 2002-04-15 20:22:09

Temat: Imprezy ogrodnicze w kwietniu
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

25-27 IV, Gdańsk, MIESZKANIE I OGRÓD
- Targi Wyposażenia Mieszkań i Ogrodów. Projektowanie i aranżacja ogrodów,
wyposażenie ogrodów.
Miejsce: Międzynarodowe Targi Gdańskie.
Tel.: (0-58) 552-36-00
tel./ faks: (0-58) 55-49-209
Internet: http://www.mtgsa.com.pl

27 IV-5 V, Gdańsk, JARMARK WIOSENNY
- giełda kwiatów, sadzonek, środków pielęgnacji.
Miejsce: Targ Węglowy (Stare Miasto).
Tel.: (0-58) 554-91-59
faks: (0-58) 554-93-48
e-mail: j...@m...com.pl
Internet: http://www.mtgsa.com.pl/jarmarkwiosenny/pl

27 IV, Modliszewice, V WIOSENNA WYSTAWA OGRODNICZA i KIERMASZ KWIATOWY.
Miejsce: Modliszewice (Sandomierz)
Organizator: tel.: (0 15) 832-34-00
faks: (0 15) 832-34-01

http://www.ogrodnik.pl/imprezy.asp#kwiecienkrajowe
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

2. Data: 2002-04-16 05:59:14

Temat: Odp: Imprezy ogrodnicze w kwietniu
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> 25-27 IV, Gdańsk, MIESZKANIE I OGRÓD
> 27 IV-5 V, Gdańsk, JARMARK WIOSENNY
> 27 IV, Modliszewice, V WIOSENNA WYSTAWA OGRODNICZA i KIERMASZ KWIATOWY.

W tym tygodniu w czasie weekendu Targi Ogrodnicze Katowice-Bytków.
Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2002-04-18 16:50:51

Temat: Re: Imprezy ogrodnicze w kwietniu
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byly juz tez w Szczecinie, Majka, nie chwalisz sie co nabylas?
A ja wybieram sie na jarmark wiosenny do Gdanska. Zobacze co tam mozna
kupic, u mnie mozna bylo kupic np. plejone, ale jakos nie bylam przekonana,
ze sobie z nim poradze.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

4. Data: 2002-04-24 13:04:43

Od: "Wanda Hajkowska" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
> Byly juz tez w Szczecinie, Majka, nie chwalisz sie co nabylas?

Nie było mnie na grupie 2,5 tygodnia, bo skręciłam nogę w kostce i nie
chodziłam do pracy, ale na targi pokuśtykałam. Nędza, tragedia i gorzej niż
targowisko. Chyba 4 stoiska ze sztampą, trochę skalniaków, kłączy bylin i
parę drzewek. W przyszłym roku chyba w ogóle się nie odbędą. W zeszłym roku,
kiedy byłaś u nas było marnie, ale 2 razy lepiej niż teraz, to możesz sobie
wyobrazić. Kupiłam karłowy żółty rododendron i biało-granatowy tojad.
Pozdrawiam
Majka
P.S. A swoją drogą grupa rozgadała się na wiosnę - mam do przeczytania 1300
postów.

5. Data: 2002-04-25 20:53:39

Od: k...@p...onet.pl (Krystyna) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

26 - 28 IV Bielsko-Biała.
W zeszłym roku dość udana. I dopisała pogoda i roślinki.
Zobaczymy jak e tym roku.

Pozdrawiam
Krysia

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]

6. Data: 2002-04-27 18:32:35

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylam dzisiaj w Gdansku, na imprezie pt. "Jarmark wiosenny". Mnostwo stoisk
z ciuchami, mydlo i powidlo, piwo i baloniki. W tym wszystkim 4 stoiska z
roznymi roslinami i 2 z roslinami balkonowymi. Kupilam zawilce pelne i
pojedyncze i piekna sadzonke trojlista z bialymi kwiatami - i tu od razu mam
pytanko jakie warunki mu zapewnic?
I nie bylo wiecej nic, co chcialabym miec. W sumie nie zaluje wyjazdu, bo z
przyjemnoscia odwiedzilam Gdansk, ale myslalam, ze mozna tam zobaczyc
wiecej.

7. Data: 2002-04-29 12:30:18

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z ciuchami, mydlo i powidlo, piwo i baloniki. W tym wszystkim 4 stoiska z
> roznymi roslinami i 2 z roslinami balkonowymi. Kupilam zawilce pelne i

Jakie to zawilce - wielkokwiatowe czy z tych jesiennych mieszańcowych?

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2002-04-29 19:00:40

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anemone nemorosa odmiany ogrodowe "Alba Plena" biale z pelnym pomponowym
srodkiem i "Robinsoniana" kwiaty duze lawendowoniebieskie. Kwitna teraz,
ladne. W Kwiatach 1/2002 jest artykul o zawilcach i zdjecia, tych tez.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Basia Kulesz napisał(a) w wiadomości: ...

>Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
. Kupilam zawilce pelne i

9. Data: 2002-04-30 16:04:12

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Wiesia Karpowicz

> [...]
>srodkiem i "Robinsoniana" kwiaty duze lawendowoniebieskie. Kwitna teraz,
>ladne. W Kwiatach 1/2002 jest artykul o zawilcach i zdjecia, tych tez.

Z wiosennych Anemone nemorosa jest jeszcze ladny "Bracteata Pleniflora" i
Anemone nemorosa "rosea"

Ale zdecydowanie ciekawsze sa Anemonelle o pelnych kwiatach prawie we
wszystkich kolorach, doskonale zimujace w naszym klimacie.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

10. Data: 2002-05-01 11:10:48

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie prowadzisz przypadkiem przy swoim ogrodzie sklepiku? :-)

Bogusław Radzimierski napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>wszystkich kolorach, doskonale zimujace w naszym klimacie.

>Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

Różnica miedzy koniem a koniakiem???
SUSZA!!!
Winorośla - oczekuję porady
I na co mi to było... :-((((