Incepcja

101. Data: 2012-02-20 21:47:42

Temat: Re: Incepcja
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Feb 2012 22:12:41 +0100, h...@h...hm napisał(a):

> tak jakby cialo wiedzialo, ze np. budzik wlasnie
> o tej dokladnie porze zadzwoni.

Niemal zawsze, kiedy mam nastawiony budzik na okresloną godzinę z powodu
WAŻNEJ sprawy, budzę się jakieś 10 minut przed tą godziną... Myślę, że mój
mózg we śnie nadal odczuwa/rejestruje upływ czasu, a że w odróżnieniu od
stanu czuwania ten proces nie jest rozpraszany żadnymi czynnościami ani
okolicznosciami/sygnałami z zewnątrz, no to w okreslonym momencie "budzi"
się.
--

XL

102. Data: 2012-02-20 21:48:21

Od: "h...@h...hm" <h...@h...hm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-20 22:43, Ghost pisze:

> Użytkownik <h...@h...hm> napisał w wiadomości

> Niezla jazda :-)

To jest akurat dosc irytujace - zwlaszcza spiewaczka :) (czasem
pojawia sie jakis zamiennik w postaci znanej piosenki spiewanej
przez jakis inny drazniacy glos a nie prawdziwego wokalist(k)e. )

Tak jak twoje natomiast nie mialem nigdy i raczej juz tak bym
wolal :)

103. Data: 2012-02-20 21:48:34

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jhueb7$27k$15@node2.news.atman.pl...

> Cósz, napisalem bo o wilgotnosci ludzie czesto zapominaja.

Wiem. Mam alergików w domu. Reagują nawet na najmniejsze zmiany w
temperaturze i wilgotności.

--

Paulinka

104. Data: 2012-02-20 21:49:23

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-20 22:34, Paulinka pisze:
> Po prostu śnię o tym, jak ratuję dziecko. Okropne. Można zaliczyć do
> snów o horrorze.

Makabra, takie sny są najgorsze. Mnie się kilka razy śniło, że gubię
gdzieś swoje dziecko. A raz w czasie jednego z moich "armagedonów".

Ewa

105. Data: 2012-02-20 21:50:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez jakis inny drazniacy glos a nie prawdziwego wokalist(k)e. )
>
> Tak jak twoje natomiast nie mialem nigdy i raczej juz tak bym

Jak juz obczailem, ze to resztki snu to jest naprawde coolerskie.

106. Data: 2012-02-20 21:50:55

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Aaa, czyli wiesz dokładnie, kim są. Myślałam, że nie wiesz.
> Ja bym na Twoim miejscu zrobiła eksperyment i następnym razem dała się
> złapać. ;)

Żeby mnie wypatroszyli? Mój Ty Boże ja uciekam przed nimi. Jak mnie
zaciukają, może zobaczę światełko w tunelu :)

--

Paulinka

107. Data: 2012-02-20 21:51:12

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Feb 2012 22:47:12 +0100, Paulinka napisał(a):

> Spoko Ghosta od tak długiego czasu jeszcze nie wyniuchałam :)

Bo Ghosta czasami trudno 'wyniuchać' :) I to fajne jest :)

Pozdrawiam,
M.

108. Data: 2012-02-20 21:51:54

Od: "h...@h...hm" <h...@h...hm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-20 22:47, Ikselka pisze:

> [...]
> stanu czuwania ten proces nie jest rozpraszany żadnymi czynnościami ani
> okolicznosciami/sygnałami z zewnątrz, no to w okreslonym momencie "budzi"

No dokladnie, tez tak mam. Tylko nie 10, a 2-3 min:)
Ba, to nawet dziala na podobnej zasadzie, jak to, ze np. wieczorem
ktos powie mi zebym jutro o czyms mu przypomnial, cos zrobil, albo
wpadne na jakis pomysl przed snem a nie chce mi sie notowac -
to jesli zaczne sobie wmawiac, ze na pewno nie bede tego jutro pamietal,
to jest tak, ze to jest moja pierwsza mysl rano :)

Jesli natomiast zaczalbym sobie wmawiac, ze musze zapamietac, to na bank
zapomne. Dziwne, ale dziala zawsze.

109. Data: 2012-02-20 21:52:17

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-20 22:43, Paulinka pisze:

> Ale chociaż Willis uratował ten świat? ;)

Nie, właśnie nie było Willisa. ;)

Ewa

110. Data: 2012-02-20 21:53:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Bo Ghosta czasami trudno 'wyniuchać' :) I to fajne jest :)

Bo duchy sa niematerialne, ale czasem straszne uaaaaaaaahahhahaha!

...i czipsy & popcorn!
Czy ktoś przeprosi za wyzwiska?
ratujmaluchy - czy rzeczywiście?
Zima
Gdzie znikneły szkoły? To jest jakiś obłęd?