Incepcja

81. Data: 2012-02-20 21:29:20

Temat: Re: Incepcja
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jhudqq$27k$11@node2.news.atman.pl...

> Wiesz czasem sny są czasem okropnie dosłowne. Ja się bardzo boję wody,
> często śni mi się, że topią się moje dzieci. Jestem mega uczulona na tym
> punkcie. Do tego stopnia, że moje dzieciaki już mają jakąś fobię przeze
> mnie.

Japierdziele, naprawde masz takie ciezkie sny? Nie zazdroszcze, moze nie
pisz o tym wiecej bo Ci sie znow przysni.

82. Data: 2012-02-20 21:30:16

Od: "h...@h...hm" <h...@h...hm> szukaj wiadomości tego autora

> A to prawda taki polsen, jeszcze sie nie spi ale odlocik juz lekki jest.
> Rewelka.

To tez fajne, ale nie o to chodzi, to jest skromny cien tego, o czym
mowie :)

83. Data: 2012-02-20 21:30:19

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jhuds7$27k$12@node2.news.atman.pl...

> LOL i to wystarczy? :)

Nie wiem. Umniedzialajaktalala.

84. Data: 2012-02-20 21:33:55

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@h...hm> napisał w wiadomości

> To tez fajne, ale nie o to chodzi, to jest skromny cien tego, o czym
> mowie :)

Tego wiedziec nie mozesz.

85. Data: 2012-02-20 21:34:31

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jhudqq$27k$11@node2.news.atman.pl...

> Japierdziele, naprawde masz takie ciezkie sny? Nie zazdroszcze, moze nie
> pisz o tym wiecej bo Ci sie znow przysni.

Nie żartuj z tego. Sama się topiłam dwa razy w życiu. Koszmarnie boję
się wody. Ta woda nie ma pamięci ani nie jest made in Chiron. Po prostu
śnię o tym, jak ratuję dziecko. Okropne. Można zaliczyć do snów o horrorze.

--

Paulinka

86. Data: 2012-02-20 21:35:33

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jhuds7$27k$12@node2.news.atman.pl...

>>> 2. Uwazac na temperature w sypialni.

> Nie wiem. Umniedzialajaktalala.

A u mnie nie działa. Chociaż stosuję bez nabytej wiedzy od zawsze.

--

Paulinka

87. Data: 2012-02-20 21:38:37

Od: "h...@h...hm" <h...@h...hm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tak mam bez klopotow. Jakos nie wiaze tego ze swiatem czy jakimis
> relacjami. Ciekawa rzecz ostatnio obserwuje. Coraz czesciej zdarza mi
> sie, ze swiat dzwiekow jest jeszcze generowany, podczas gdy oczy juz
> owtarte i przyptomosc wraca. Nawet fajne doswiadczenie. Czesem zabawne.
> Za pierwszym razem niewiedzialem co jest grane, bylem pewien, ze dzwieki
> sa ze swiata rzeczywistego i troche mnie niepokoily.

To ja tak przed snem czasem mam, zazwyczaj po dniu przez ktorego
wiekoszosc mialem kaca. Prawie zawsze wtedy slysze m.in. spiewaczke
operowa, ale tez i inne. Tzn. wiem ze te glosy sa tylko 'w wyobrazni',
nie pomyle ich z rzeczywistoscia, ale sa niekontrolowalne praktycznie -
wplyw jest taki jak na realne osoby, powiesz zamknij sie to moze
poslucha :)

88. Data: 2012-02-20 21:40:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jhue99$27k$14@node2.news.atman.pl...

> Nie żartuj z tego.

ABSOLUTNIE NIE ZARTUJE

Przypominanie snow czasem je przywoluje.

> Sama się topiłam dwa razy w życiu. Koszmarnie boję się wody. Ta woda nie
> ma pamięci ani nie jest made in Chiron. Po prostu śnię o tym, jak ratuję
> dziecko. Okropne. Można zaliczyć do snów o horrorze.

Mialem na mysli caloksztalt, tych Twoich horrorow.

89. Data: 2012-02-20 21:41:12

Od: "h...@h...hm" <h...@h...hm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-20 22:33, Ghost pisze:

> Użytkownik <h...@h...hm> napisał w wiadomości

> Tego wiedziec nie mozesz.

To o czym piszesz czesto mam :)
Oczywiscie mozemy miec to w innym nasileniu.
Jakbym mial wprowadzic skale "fazy" - powiedzmy:
0- rzeczywistosc
1- alko
2,5 -blant
to ten polsen mialby oklice 1,5 moze, a to o czym mowie mialoby
ok. 6-8. Z niczym innym porownac niestety nie moge :)

90. Data: 2012-02-20 21:41:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-20 22:27, Paulinka pisze:

> LOL i to wystarczy? :)

Na pewno jedzenie przed snem bardzo pogarsza sprawę. Albo nawet i nie
przed snem, ale jak zjesz stosunkowo późno coś ciężkostrawnego.
Ja miewam w takich sytuacjach bardzo ciężkie sny. Może nie aż horrory,
ale ostatnimi czasy śniły mi się różne armagedony. ;)

Ewa

...i czipsy & popcorn!
Czy ktoś przeprosi za wyzwiska?
ratujmaluchy - czy rzeczywiście?
Zima
Gdzie znikneły szkoły? To jest jakiś obłęd?