Infantylizacja biologicznie dorosłych...

51. Data: 2018-04-07 15:29:33

Temat: Re: Infantylizacja biologicznie dorosłych...
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.04.2018 o 15:00, XL pisze:

> Rozumiesz od czapy.

> Nie widzę tego szacunku w Twoim powyższym gadaniu, chłopie. No to -
> wychodzi, że won.

Wiesz co XL, przestaje mnie bawić uprawianie słownej ekwilibrystyki z
Tobą. To jest tzw. trollowanie, ktore nie wnosi nic istotnego w
dyskusję. Więc adieu ukochana. :)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

52. Data: 2018-04-07 17:18:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Wiesz co XL, przestaje mnie bawić uprawianie słownej ekwilibrystyki z
> Tobą. To jest tzw. trollowanie, ktore nie wnosi nic istotnego w
> dyskusję. Więc adieu ukochana. :)

Miło być wysłuchaną.

--
XL

53. Data: 2018-04-20 05:00:17

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 6 kwietnia 2018 20:12:28 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Jesteś gibki i błyskawicznie unikasz ciosów, na które nie jesteś w
> stanie znaleźć zadowalającej dla siebie odpowiedzi. To takie moje
> wyobrażenie o Tobie.:)

jestem gietki jak waz, czy jak zmija?
a to chryja:)

> Nie wiem. Ale Ona jakoś ostatnio dziwnie unika Ciebie...:)

jesli tylko powiem slowo, albo ona powie, spotkamy sie.
i nie bedziemy sie calowac, choc bedziemy; tak jak dotychczas.
czego jeszcze w milosci leus nie mozesz zrozumiec:)?

ani pieprzeniem głupot, zauważ.

54. Data: 2018-04-20 09:38:01

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Walczycie o XL?

55. Data: 2018-04-20 09:53:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Walczycie o XL?

Zazdrościsz? - zawalcz też, po prostu ?

--
XL

56. Data: 2018-04-20 09:57:24

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jakaś zachęta?

57. Data: 2018-04-20 10:03:25

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.04.2018 o 09:38, z...@g...com pisze:

> Walczycie o XL?

Nie śmiałbym wchodzić w drogę Jackowi.:)

LeoTar Gnostyk

58. Data: 2018-04-20 10:46:04

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Zachęta to jeden z elementów taktyki walki. I to walki o coś, czego się
pożąda. Tu akurat brak u mnie tego elementu.

To po cholerę mam się szarpać? :)

59. Data: 2018-04-20 18:48:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Zachęta to jeden z elementów taktyki walki. I to walki o coś, czego się
> pożąda. Tu akurat brak u mnie tego elementu.
>
> To po cholerę mam się szarpać? :)

Spytaj tych, co (wg ciebie) walczą. Proste :-)

--
XL

60. Data: 2018-04-20 19:53:38

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chłopaki! Warto?

Kviecie nasz!
Zagadka.
Unia się dławi własnym ogonem.
Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!
Uprawianie seksu "dla świętego spokoju".