Infekcje szpitalne i zgony

1. Data: 2002-04-29 00:24:12

Temat: Infekcje szpitalne i zgony
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna znalezc materialy statystyczne dotyczace ilosci zgonow
wywolanych infekcjami szpitalnymi w poszczegolnych miastach ?

Jacek
--
Projektowanie optymalnych rozkrojow blachy, skory, szkla, tkanin,
drewna. True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.

Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl

2. Data: 2002-04-29 07:25:56

Temat: Re: Infekcje szpitalne i zgony
Od: "adam" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozna znalezc materialy statystyczne dotyczace ilosci zgonow
> wywolanych infekcjami szpitalnymi w poszczegolnych miastach ?

można

Adam

3. Data: 2002-04-29 20:38:49

Od: "agata" <a...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> można

Może i można, ale te dane nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.

4. Data: 2002-04-29 21:48:14

Od: "==ADAM==" <s...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może i można, ale te dane nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.

znaczy co? spiskowa teoria dziejow?? wszyscy skrywaja zakazenia szpitalne?
strach przed czym? przed zamknieciem szpitala? a moz eprzed utrata premii??

adam

5. Data: 2002-04-29 22:23:58

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

==ADAM== wrote:

> znaczy co? spiskowa teoria dziejow?? wszyscy skrywaja zakazenia szpitalne?
> strach przed czym? przed zamknieciem szpitala? a moz eprzed utrata premii??

Znajomy mial taki temat, ze przywiozl krewnego do szpitala,
a lekarz mowi ze moze pozostawienie krewnego w szpitalu to nie najlepszy
pomysl z uwagi na infekcje szpitalne.
Zapytal sie lekarza czy takie infekcje szpitalne sa grozne i moga
spowodowac zgon, a lekarz mowi ze tak.
No to nie zostawil krewnego w szpitalu, bo sie przestraszal tych
infekcji szpitalnych.

Dlatego szuka takiego szpitala w ktorym nie ma infekcji szpitalnych i
nikt nie umiera od tych infekcji i dlatego szuka takich statystyk.

Jezeli ktos zna strone www z informacjami o infekcjach szpitalnych to mu
przekaze.

Jacek

6. Data: 2002-04-29 22:46:46

Od: "==ADAM==" <s...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego szuka takiego szpitala w ktorym nie ma infekcji szpitalnych i
> nikt nie umiera od tych infekcji i dlatego szuka takich statystyk.

statystyki są, ale musisz miec jakie slepsze powody zeby miec w nie wglad.
zapytaj zreszta w ministerstwie zdrowia i u Głównego Inspektora Sanitarnego
kraju. te ndrugi bedzie chyba bardziej rozmowny.

> Jezeli ktos zna strone www z informacjami o infekcjach szpitalnych to mu
> przekaze.
no na stronie tego nie znajdziesz...

Adam

7. Data: 2002-04-30 07:51:55

Od: "agata" <a...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "==ADAM==" <s...@s...net.pl> napisał w wiadomości

> znaczy co? spiskowa teoria dziejow?? wszyscy skrywaja zakazenia szpitalne?
> strach przed czym? przed zamknieciem szpitala? a moz eprzed utrata
premii??

A tego to już nie wiem. Wiem, że mój Tata zmarł z powodu MRSA z typowymi
objawami sepsy, a w akcie zgonu jako przyczynę śmierci wpisano chorobę z
ktora przyszedł do szpitala, a której teoretycznie już nie miał po udanej
(!!) operacji.

8. Data: 2002-04-30 12:03:21

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Apr 2002, ==ADAM== wrote:

> znaczy co? spiskowa teoria dziejow?? wszyscy skrywaja zakazenia szpitalne?
> strach przed czym? przed zamknieciem szpitala? a moz eprzed utrata premii??

nie, nie ma czasu na rzetelne wypelnianie takiej dokumentacji, poza tym
odpowiednie
Formularz jest bardzo zle przygotowany, zwiera zbyt wiele
niepotrzebnych pytan, jest to moim zdaniem knot. Garbage in,
garbage out - to jest wlasciwa odpowiedz dlaczego nie ma
co tego czytac!
Jak razu pewnego wpisalek kod
ICD tradu to nie spowodowalo to zadnej reakcji
sluzb mikrobiologicznych. Jak mam wybrac -
pomiedzy zaniedbywaniem chorego na rzecz rzetelnego wypleniania
kolejnego niezbyt moim zdaniem potrzebnego, zle zaplanowanego
formularza=nonsensownego
kwitka a zaniedbanie
kwitka a wieksza uwage poswiecic choremu to wybieram to drugie

P.
---
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

9. Data: 2002-04-30 12:25:57

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w
wiadomosci
am.torun.pl...

> [...]
> formularza=nonsensownego
> kwitka a zaniedbanie
> kwitka a wieksza uwage poswiecic choremu to wybieram to drugie

<P...@a...torun.pl>

Wszystko to pieknie ale... nie jest to jedyny powód niprawdziwych
danych.
Robilem badanie kiedys i jako jedno z powiklan pooperacyjnych byla
infekcja w ranie. i co? wyszlo z danych ze jest tych infekcji ponizej
2 procent. Tylko jak sie przeszedlem po oddziale to sie okazalo ze co
drugi pacjent ma. A w historiach oczywiscie nie bylo nic zapisane.
Eeeech.
Poszukaj u nas http://www.sidoz.pl , moze cos znajdziesz o tych
infekcjach, nie wskaze ci konkretnego miejsca, bo przyznam szczerze
juz nie ogarniam wszystkich materialów. Tyle tego jest... Swita mi, ze
cos takiego wrzucalem za 2000 rok, ale glowy sobie nie dam uciac.
Mozesz tez spróbowac z raportami PZH, gusem lub MZ.

Pozdro
Massai

Abdomilon R -kto wiec co to?
Gdzie zdobyc testy na medycyne?