[ Inne] Blog roku- głosowanie

1. Data: 2008-01-25 20:23:16

Temat: [ Inne] Blog roku- głosowanie
Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trwa głosowanie na blog roku.
Moim ulubionym jest blog Małgosi a Waszym?
http://malgosiapiotrowska1.blox.pl/html
Wpisujcie swoje opinie i oczywiscie głosujcie!!!

Pozdrawiam
Beata
*******
http://glinki.com/?l=nz6u6j INTERLADY 1
http://glinki.com/?l=wm0fqh INTERLADY 2 (reaktywacja))
http://glinki.com/?l=c8t87b INTERLADY 3
http://glinki.com/?l=7vv0ug I N T E RLADY 4
http:// INTERLADY 5 (album w kosmosie)
http://glinki.com/?l=dxohfb INTERLADY 6 (Jan Pawel II /religijne)
http://glinki.com/?l=5wegty INTERLADY 7 (szydelko po polsku)
http://glinki.com/?l=2yxmfr INTERLADY 8 (szydelko/druty)
http://glinki.com/?l=bvvjch Francuskie klimaty

2. Data: 2008-01-25 21:06:55

Temat: Re: [ Inne] Blog roku- głosowanie
Od: "Valentine" <dorota.sosnowska@won_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "InterLady (Pusia)" <i...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:fndgf6$1f3$1@news.onet.pl...
> Trwa głosowanie na blog roku.
> Moim ulubionym jest blog Małgosi a Waszym?
> http://malgosiapiotrowska1.blox.pl/html
> Wpisujcie swoje opinie i oczywiscie głosujcie!!!

ja Małgosi blog także lubię ;-) podziwiam ja za tempo haftowania - cmam
wrażenie, że ona nie śpi tylko cały czas haftuje :D

Valentine
http://autumn.blog.pl/

3. Data: 2008-01-26 15:16:32

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja Małgosi blog także lubię ;-) podziwiam ja za tempo haftowania - cmam
> wrażenie, że ona nie śpi tylko cały czas haftuje :D

No wlasnie hihi .....

4. Data: 2008-01-28 08:58:07

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podnosze wątek,spicie czy drzemiecie? :-)))))))))))))))))))

5. Data: 2008-01-28 10:54:10

Od: " " <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cudeńka :)

ech... ja tez chcę na emeryturę!!! wtedy będę miała czas na naukę różnych
technik robótkowych, same przyjemnosci :)))
teraz 12-14 godzin pracy na etacie i w domu też coś trzeba, bo rodzina
samowystarczalna nie jest....

6. Data: 2008-02-01 12:19:07

Od: "Dana" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moim ulubionym jest blog Małgosi a Waszym?
> http://malgosiapiotrowska1.blox.pl/html
> Wpisujcie swoje opinie i oczywiscie głosujcie!!!

*****
Witam.
Zagłosowałam i to z 2 telefonów.
Pozdrawiam Małgosie - tak trzymaj.
Danka z Nowogardu.

7. Data: 2008-02-03 08:28:02

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Zagłosowałam i to z 2 telefonów.
> Pozdrawiam Małgosie - tak trzymaj.
> Danka z Nowogardu.

Hahahaha,no ja mam kilkanascioro znajomych z telefonami i tak sie
zastanawiam pod wplywem Twego postu hahahaha......
...ale mysle ,ze inne grupowczki tez "dadzą czadu" :-)))))
Beata

8. Data: 2008-02-03 20:51:42

Od: "Aneta" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trwa głosowanie na blog roku.
> Moim ulubionym jest blog Małgosi a Waszym?
> http://malgosiapiotrowska1.blox.pl/html
> Wpisujcie swoje opinie i oczywiscie głosujcie!!!

Witajcie
Daaawno mnie tu nie było
Urodziła mi się druga córcia i teraz to zupełnie brak czasu na hafty,ale kiedyś
nadrobię:)
Bardzo proszę napiszcie jak głosować? Niestety brak czasu aby posiedzieć w
archiwum:( A blog Małgosi bardzo sympatyczny więc i ja chętnie bym zagłosowała
Pozdrawiam
Aneta z Amelką i Anią:)

9. Data: 2008-02-03 21:14:30

Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aneta napisał:

> [...]
> archiwum:( A blog Małgosi bardzo sympatyczny więc i ja chętnie bym zagłosowała

na blogu po lewej stronie w kolumnie jest wpis ze Malgosia bierze udzial
w konkursie,kliknij na link i wyskoczy Ci strona na ktorej jest kod i
numer na ktory masz go wyslac,koszt smsa to 1,22zl
pozdrawiam kasias

10. Data: 2008-02-04 20:27:30

Od: "Aneta" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w konkursie,kliknij na link i wyskoczy Ci strona na ktorej jest kod i
> numer na ktory masz go wyslac,koszt smsa to 1,22zl

Dziękuję za pomoc:)
Głos oddany!!
Powodzenia Małgosiu - trzymam kciuki

dla milosniczek hardangera
szukam sklep
Smacznego ;)
Chats - Marie-Therese Saint Aubin
xxx sredniowieczna mapa swiata poszukiwana