[Inne]Polecam!Burda- Koronki szydelkowe Boze Narodzenie

1. Data: 2005-11-30 08:50:35

Temat: [Inne]Polecam!Burda- Koronki szydelkowe Boze Narodzenie
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakupilam wczoraj w Empiku wydanie specjalne Burdy-koronki szydelkowe Boze
Narodzenie.Nie zal wydac 9,90zl ,jak dla mnie same slicznosci! Jak bedziecie
mialy okazje,przejrzyjcie.Specjalnie urzekly mnie serduszka koronkowe ktore
mozna wykorzystac na wykonanie kartek na rozne okazje :-)Ale innych
cudownych roznosci nie brakuje :-)
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata
(aktualnie Bialystok)

http://glinki.com/?l=r8nhsk Ladies1
http://glinki.com/?l=s6e3ry Ladies2
http://glinki.com/?l=u3425q Ladies3
http://glinki.com/?l=7jdduf crochet /knitting
http://glinki.com/?l=rh0is6 John Paul II
http://glinki.com/?l=zusbsx szydelko po polsku

2. Data: 2005-11-30 09:07:28

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś po pracy biegnę do Empiku! Dzięki Pusiu za cynk!
Pozdrówki z zasypanych Mysłowic
Aga

3. Data: 2005-11-30 11:55:13

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mialy okazje,przejrzyjcie.Specjalnie urzekly mnie serduszka koronkowe ktore
> mozna wykorzystac na wykonanie kartek na rozne okazje :-)Ale innych

Masz rację Pusiu, nie żal wydać tej kasy.
Zaraz po przeczytaniu twojego posta złapałam na komórkę koleżankę /ach ta
technika, a pracujemy na totalnych peryferiach/, kupiła mi gazetę i teraz
delektujemy się oglądaniem prześlicznych motywów bożonarodzeniowych i nie tylko.
Serwety z powtarzalnych motywów są super.
Pozdrawiam. Magdalena /Rzeszów/

4. Data: 2005-11-30 13:56:34

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

*

> [...]
> delektujemy się oglądaniem prześlicznych motywów bożonarodzeniowych i nie tylko.
> Serwety z powtarzalnych motywów są super.

ja juz ja mam od jakiegos czasu i zrobilam serwetke z 6 rombow ktory
sklada sie z 16 koleczek
kasias

5. Data: 2005-11-30 15:15:32

Od: "Aga " <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> Zakupilam wczoraj w Empiku wydanie specjalne Burdy-koronki szydelkowe Boze
> Narodzenie.Nie zal wydac 9,90zl ,jak dla mnie same slicznosci!

A u mnie w obu kioskach nie ma :((((
A zanim bede w Empiku

ehhhhh
wrrrrr

yas uziemiona w domu

6. Data: 2005-11-30 18:54:29

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ktore
> mozna wykorzystac na wykonanie kartek na rozne okazje :-)Ale innych

Tez sobie kupilam ;] Niedlugo bede profesjonalna dziergaczka hihi

Pozdrawiam,
Mati

7. Data: 2005-12-03 18:24:42

Od: "Elisa" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny zazdroszcze Wam ! Do empiku mam kilkadziesiąt kilometrów.
A może ma któraś skaner?,byłabym wdzięczna za świąteczne wzorki.
Pozdrawiam wszystkie szczęściary.

Gdynia - gdzie tanie materiały
XXX bardzo proszę o schemacik :)
Piesio
XXX-schemat obrazka z datą urodzenia, wagą itd.
[koraliki] rozne roznosci-link