[Inne] Roze z lisci

1. Data: 2005-10-24 13:52:22

Temat: [Inne] Roze z lisci
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robilam dzisiaj z moimi unijnymi przedszkolakami bukiety z lisci
klonu.Wspaniala zabawa.Zachecam wszystkie mamy do tej sezonowej "robotki"z
dziecmi.Roze nie musza wyjsc tak perfekcyjnie a zabawa w trakcie jest
wspaniala.Na koniec nalezy spryskac lakierem do wlosow.
http://www.lobzik.pri.ee/modules/news/article.php?st
oryid=244

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata(Bialystok/Strasbourg)
************************************
http://glinki.com/?l=r8nhsk Damy1
http://glinki.com/?l=s6e3ry Damy2
http://glinki.com/?l=p22z2h Damy3
http://glinki.com/?l=64knbi Serwetki/Damy
http://glinki.com/?l=7jdduf Szydełko/Druty
http://glinki.com/?l=0qt3aw Szydelko po polsku
http://glinki.com/?l=upibzr Jan Paweł II

2. Data: 2005-10-24 16:18:03

Temat: Re: [Inne] Roze z lisci
Od: "Władysława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te róże są cudowne. Jesteś super uzdolniona i Twoje przedszkolaki pewnie też
skoro robicie takie cuda.
Moje gratulacje !!!!!!!!!!!
Władzia -Kwidzyn

3. Data: 2005-10-24 16:33:31

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gwoli scislosci,to nie ja jestem na zdjeciu,ja wygladam tak :
http://www.7ya.ru/club/member.aspx?name=Beata
Tylko podrzucilam linka,chociaz rzeczywiscie roze wychodza mi rowniez tak
jak na zdjeciu,po kilkudziesieciu sztukach przerobu hihi ale ta sztuke moze
kazdy opanowac poprzez cwiczenia.Dzieciom wychodza tez swietne formy,moze
bardziej okragle bez takiego wystajacego czubka,bardziej wszystkie warstwy
lisci na jednym poziomie ale dzieci nadaly im nazwe:tlusta roza i tak tez
jest zabawnie.W tamtyn roku bylam w Kazimierzu i tam sprzedawali taki
bukiecik po 5 zl sztuka pod nazwa "akcent jesieni",w Warszawie widzialam
rowniez jak sprzedawano je jako bukiety na groby 1 listopada.
Pusia

4. Data: 2005-10-24 17:41:52

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam linka z takimi troche mniej artystycznymi,wlasnie jakie wychodza
mniejszym dzieciaczkom :)
http://skafander-i-hiena.blog.pl/archiwum/index.php?
nid=10306008
Pusia

5. Data: 2005-10-24 20:25:23

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Extra!!
Na pewno sobie zrobię!
Ze trzy lata temu kupiłam całą torbę takich różyczek spryskanych złotą
farbą. Do dziś dnia je mam i co roku wiszą na choince. Mają się nieźle, więc
to też jest doskonały patent na ich zakonserwowanie.
Ale zrobię bukiety do wazonów takie naturalne. Super!
Dzięki za ściągawkę.

Joe

6. Data: 2005-10-24 20:26:51

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Ide zaraz jutro obskubac klon przed domem :)

Monika

7. Data: 2005-10-24 20:30:51

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oryid=244

> Pozdrawiam
> Pusia a czasami Beata(Bialystok/Strasbourg)

Te róże są świetne! Jutro lecę ogołocić ostatnie drzewko pod
blokiem...hehehehe i do pracy :)

Marzena

8. Data: 2005-10-25 07:58:50

Od: " Gosia" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda, że dziś leje, ale jak tylko przestanie padać i ide z maluchami po
liście i do roboty.
Dzieki za super pomysł
Gosia

9. Data: 2005-10-25 08:40:40

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja takie róże już robiłam w zeszłym roku. Strzelę fotkę i postaram się Wam
jutro pokazać :)
Myślę że pięknie wyglądałby wieniec z takich róż jako ozdoba na grób - to
tak w klimacie Zaduszek.
Pozdrawiam
Aga

10. Data: 2005-10-25 10:44:21

Od: "BlueAga" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia!
Dzięki. Ja dziś będąc na spacerku ogołociłam klon rosnący nieopodal i ...
http://republika.pl/bluaga/rozemale.jpg
Tylko muszę poszukać czerwonych liści bo mam wkoło żółte i nieco zielonkawe
;)
Ale mam ładnie w domku :) A już zaczynała mnie łapać jesienna melancholia ;)
Pozdrawiam,
BlueAga

--
www.republika.pl/bluaga
http://futurnik.blox.pl/html

[xxx]YACK-wieża Eifla
[szydelko]Po polsku ! Aniolki,dzwoneczki,,gwia zdki,bombki wrzucilam
[szydelko] -pyt.o nici do aniolkow i serwetek
[Inne] slowniczek robotkowy
[xxx] MPowell - brakujące Handmade Houses