[Inne] Roze z lisci

11. Data: 2005-10-25 10:47:57

Temat: Re: [Inne] Roze z lisci
Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Róże niczego sobie, ale śliczkna ta serwetka pod spodem :)
Moolinea

12. Data: 2005-10-25 11:37:31

Od: "BlueAga" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki Moolinea!
No cóż, działanie było celowe, specjalnie ten wazonik na niej położyłam ;)
Pozdrawiam,
BlueAga

13. Data: 2005-10-25 12:35:57

Od: "Niunia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roze sprawdzaja sie rewelacyjnie do wszelakich komozycji :) robie je nie od
dzis i wiem ze sa piekne a takze trwale....... to jakiego koloru liscie
zostana uzyte nie ma wiekszego znaczenia ....zolte zasychaja na brazik a
czerwone na ciemno kasztanowy kolorek.... tak wiec mozna uzywac wszystkich
listkow bez wzgledu na ich barwe .....
Ja robie roze w troszke inny sposob tzn. maja pazurki na swoich niby
platkach....aby uzyskac taki efekt twystarczy przy skladaniu listka srodkowa
czesc zagiac w dol a dwie pozostale w gore w taki sposob by wystawal ostry
koniuszek .... po zlozeniu taka roza do zludzenia kszstaltem przypomina
prawdziwa....zycze milej zabawy i zbierania listkow.... a trzeba ich sporooo

Pozdrawiam Bernadetta /Niunka -Rzeszow/

14. Data: 2005-10-25 12:50:01

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Niunia napisał:
> [...]
> prawdziwa....zycze milej zabawy i zbierania listkow.... a trzeba ich sporooo

a ja mam liscie pod nosem;)
moja tesciowa ma pnacze na domku,tz.mamy;)
i one tez sie swietnie nadaja juz probowalam
kasias

15. Data: 2005-10-25 13:22:54

Od: "BlueAga" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaS!
Jak chodziłam dziś na spacerku z moim maluszkiem, to właśnie oglądałam
pnącza na blokach i stwierdziłam, że po południu będę bloki ogałacać ;)
Pozdrawiam,
BlueAga

16. Data: 2005-10-25 19:41:49

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylismy dzisiaj w tak zwanych gościach. Butelkę wina musiałam odżałować, ale
na kwiatkach zaoszczędziłam!!! Siedem różyczek na różnokolorowych liściach
dębu i żarnowiec wepchany w środek wyglądało że się nieskromnie wyrażę
oszałamiająco. I jak tanio!!!
Jutro lecę po następne, mnie się też coś do wazonów należy, a co!

Serdeczności,

Joe

17. Data: 2005-10-26 06:24:28

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja też się pochwalę :)
http://photobucket.com/albums/b304/LadyCrochet/Jesie
nne%20roze/
To moje różyczki a te zielone badylki między nimi to pędy czarnrj jagody.
Kilka róż z zeszłego roku lekko spryskałam złotolem w prayu, te bardziej
żółte to owoc tegorocznych zbiorów liści :)
Pozdrawiam cieplutko
Aga

18. Data: 2005-10-26 07:52:31

Od: "Anna " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga twoje róże są prześliczne. Marzy mi się taki bukiet w moim wazonie, ale
jest to wysokie bydle, w związku z czym mam pytanie, z czego zrobiłaś
łodyżki do swoich róż?

Anka

19. Data: 2005-10-26 08:31:03

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Tychach mamy giełdę kwiatową i tam kupiłam takie specjalne cienkie druciki
do układania kompozycji z kwiatów. Zapytaj w najbliższej kwiaciarni, powinni
mieć coś takiego.Ale myślę że możesz użyć do tego jakiegokolwiek drutu, albo
nawet cieniutkich gałązek. Do kilku ostatnich różyczek zabrakło mi drucików
i po prostu umieściłam je luzem między gałązkami jagody. Trzyma się
doskonale! :)
Pozdrawiam
Aga

z czego zrobiłaś

20. Data: 2005-10-26 08:34:55

Od: "Anna " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga z Tychów <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> nawet cieniutkich gałązek. Do kilku ostatnich różyczek zabrakło mi drucików
> i po prostu umieściłam je luzem między gałązkami jagody. Trzyma się

Wielgachne dzięki za wskazówkę :+D

Pozdrawiam.Anka

[xxx]YACK-wieża Eifla
[szydelko]Po polsku ! Aniolki,dzwoneczki,,gwia zdki,bombki wrzucilam
[szydelko] -pyt.o nici do aniolkow i serwetek
[Inne] slowniczek robotkowy
[xxx] MPowell - brakujące Handmade Houses