Inne podłoże

1. Data: 2002-02-06 09:05:25

Temat: Inne podłoże
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawa jestem, czy ktoś próbował w uprawie podłoża składającego się z
włókna kokosu. Używam tego do wysiewu nasion i jestem bardzo zadowolona -
oczywiście poza szatańską zupełnie ceną jest to substrat łatwy w "obsłudze",
czysty, dobrze trzymający wilgoć i nie pleśniejący tak jak np. torf.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2002-02-06 09:37:09

Temat: Re: Inne podłoże
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
"obsłudze",
> czysty, dobrze trzymający wilgoć i nie pleśniejący tak jak np. torf.
Nie daj nabijać sie w butelkę. Sam myślałem nad zastosowaniem włókna w
ogrodzie i chyba to zrobię w tym roku. Jest zdecydowanie lepsze od torfu.
A ceny? Sama zobacz:
http://www.hortico.com.pl/podloza.htm

Lp Nazwa Cena netto VAT Cena z VAT
1. Włókno kokosowe w workach 40l. 12,46 3% 12,83
2. Włókno kokosowe w workach 70l. 18,64 3% 19,20
3. Włókno kokosowe silnie oczyszczone w workach 70l. 19,40 3% 19,98
4. Substrat surfinia w workach 70l. 16,90 7% 18,08
5. Substrat do roślin rabatowych i balkonowych w workach 70l. 16,30 7%
17,44
6. Substrat do ukorzeniania w workach 70l. 17,25 7% 18,46
7. Substrat do wysiewu i pikowania w workach 70l. "A" 12,30 7% 18,51
8. Substrat do wysiewu i pikowania w workach 70l. "B" 17,45 7% 18,67

Przy zamówieniach powyżej 6 palet koszt transportu pokrywa Hortico. Worki
70l. pakowane są na palecie po 36 szt., a worki 40l. po 56 szt.

Pozdrawiam, Jerzy

3. Data: 2002-02-06 09:55:13

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
"obsłudze",
> czysty, dobrze trzymający wilgoć i nie pleśniejący tak jak np. torf.

Basiu, ja w Wawie mam taką ofertę:
Ceny ptoduktów na bazie kokosu (cena netto)
MATA FORTECO BASIC mata P100/15/7 1 szt. 4,60
MATA FORTECO BASIC mata P120/15/7 1 szt. 5,29
MATA FORTECO BASIC mata P100/20/7 1 szt. 5,29
MATA FORTECO BASIC mata P200/15/7 1 szt. 8,10
MATA FORTECO BASIC mata P200/20/7 1 szt. 10,40
BRYKIET Z WŁÓKNA KOKOSOWEGO brykiet 1 szt. 2,10
WŁÓKNO KOKOSOWE CERES BIG BAG M3 1 szt. 216,00
http://www.roleko.com.pl/roleko/Og_Biu_Pro/maty.htm

Pozdrawiam, Jerzy

4. Data: 2002-02-06 10:40:05

Temat: Odp: Inne podłoże
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Nie daj nabijać sie w butelkę. Sam myślałem nad zastosowaniem włókna w
> ogrodzie i chyba to zrobię w tym roku. Jest zdecydowanie lepsze od torfu.
> A ceny? Sama zobacz:

Takich ilości to znowu nie potrzebuję. A dlaczego tego produktu - w dużych
workach - nie ma zupełnie w sklepach ogrodniczych (przynajmniej na głębkiej
prowincji)?
Ale faktem jest, że ceny porównywalne już są z cenami torfu.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2002-02-06 12:58:15

Od: Sunnie <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> [...]
> oczywiście poza szatańską zupełnie ceną jest to substrat łatwy w "obsłudze",
> czysty, dobrze trzymający wilgoć i nie pleśniejący tak jak np. torf.

Uzywalam Coco Grunt (bodajze) taki brykiet w wodzie sie go 'rozpuszcza'.
Moim zdaniem genialny, na pewno lepszy niz ziemia ktora kupilam w
zeszlym roku :(

Pozdrowki,
Anka

Trawa
Jak przycinać brzozę?
oprysk truskawek
Sizal wlokno kokosowe i takie tam smieci.. ;)
Gdzie dobry sklep z korzeniami i skalkami (wawa)?