Instrukcja obslugi Łucznik 466

1. Data: 2006-08-24 08:59:40

Temat: Instrukcja obslugi Łucznik 466
Od: "Iwcia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam prośbe dostalam maszyne do szycia Łucznik 466 a nie mam do
niej instrukcji obslugi i nie wiem jak sie za nia zabrac Jesli ma ktos
w formie pliku to bardzo bym prosila o przeslanie na moj e-mail:
i...@o...pl
Z gory dziekuje

2. Data: 2006-08-24 18:57:32

Temat: Re: Instrukcja obslugi Łucznik 466
Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwcia" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

Nie ma sprawy juz leci.
Mirella

3. Data: 2006-08-24 20:54:45

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirella" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niej instrukcji obslugi i nie wiem jak sie za nia zabrac Jesli ma ktos
> w formie pliku to bardzo bym prosila o przeslanie na moj e-mail:

I juz wraca :(
Mitrella

xxx roxnosci
xxx lawena