Instrukcja obsługi siedemnastolatki :-)

1. Data: 2002-02-12 09:57:58

Temat: Instrukcja obsługi siedemnastolatki :-)
Od: "Saulo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. 17-latka ma zawsze rację.

2. Jeśli uważasz, że posiadasz rzeczowe argumenty i jesteś skłonny do
polemiki z 17-latką, patrz pkt. 1.

3. Mniej więcej raz na tydzień 17-latce należy przypominać, że się ją lubi.

4. W momencie wcielania w życie punktu 3. należy w miarę możliwości unikać
wszelkiej finezji. Preferowaną formą realizacji pktu 3. jest bezpośrednia
wypowiedź w formie "Lubię Cię" skierowana do 17-latki. Mniej bezpośrednia
forma może nie odnieść oczekiwanego skutku.

5. W wypadku zadawania 17-latce pytania nie należy się spodziewać odpowiedzi
na to pytanie. Badania empiryczne nie wykazały żadnego powiązania między
treścią zadawanego pytania, a faktem uzyskania badź nieuzyskania odpowiedzi
na to pytanie.

6. Aby zwiększyć szanse uzyskania odpowiedzi na zadawane pytanie należy je
sformułować możliwie jednoznacznie i koniecznie używać pełnych zdań.
Przykład: pytanie "Jak to?" jest sformułowane niewłaściwie, gdyż każda
17-latka odpowiada na nie "Tak to" i wydaje się, że reakcja ta jest odruchem
warunkowym.

7. Pytania należy zadawać pojedynczo. W wypadku zadania kilku pytań na raz,
17-latka odpowiada (lub nie) tylko na ostatnie.

8. Raz na jakiś czas 17-latka zadaje pytanie "Czy ci się podobam?" Odpowiedź
powinna brzmieć "TAK".

9. Po udzieleniu odpowiedzi na pytanie opisane w pkcie 8. 17-latka zadaje
pytanie "A dlaczego ci się podobam?". Odpowiedź na to pytanie powinna
skupiać się wyłącznie na urodzie 17-latki. Wypowiedzi typu "Bo jesteś
wartościowa", "Bo jesteś inteligentna" nie są szkodliwe, ale nie odnoszą
zamierzonego skutku.

10. Niezawodnym sposobem zirytowania lub rozgniewania 17-latki jest
napomknięcie o "niedojrzałości emocjonalnej" oraz "dziecinnym zachowaniu".
Dla własnego bezpieczeństwa uwagi tego typu winny być przekazywane nie
bezpośrednio lecz za pośrednictwem listu, kartki badź e-maila.

1. Data: 2002-02-12 14:58:32

Temat: Re: Instrukcja obsługi siedemnastolatki :-)
Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saulo <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4ap24$3c$...@n...tpi.pl...

Nie wprowadzono rozróznienia 17 - latka blondynka i 17 - latka innego koloru
włosów.

Marcin :)))

1. Data: 2002-02-12 19:12:27

Temat: Odp: Instrukcja obsługi siedemnastolatki :-)
Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <d...@w...pl> napisał:
> 1. 17-latka ma zawsze rację.

Moja Coreczka szybko wyjasnila mi:
"No tak - na żywca zerżnięte z "Dobrego humoru" sprzed miesiąca - tylko, że
tam chodziło o blondynkę..."

Serdecznosci z Lublina
Marek

1. Data: 2002-02-12 21:47:10

Od: "Saulo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek N." <m...@p...wp.pl> wrote in message

> Moja Coreczka szybko wyjasnila mi:
> "No tak - na żywca zerżnięte z "Dobrego humoru" sprzed miesiąca - tylko,
> [...]

Zdaje się, że dzięki Tobie wyszedlem na zrzynacza Marku N. :-)

(Nie wiem, co to jest "Dobry humor", a moje źródło to zawartość mejla od
znajomego).

Saulo

1. Data: 2002-02-12 21:53:36

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <...>

> (Nie wiem, co to jest "Dobry humor", a moje źródło to zawartość mejla od
> znajomego).

'dobry humor' to jest wtedy jak masz ochote sie smiać, przebywac z ludzmi,
masz ochote podejmowac nowe wyzwania.. po prostu kiedy chce ci sie zyc,
serdecznie zyc :(

M.

1. Data: 2002-02-12 23:32:38

Od: "Saulo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsellus Wallace <i...@w...pl> wrote in message
> [...]
ludzmi,
> masz ochote podejmowac nowe wyzwania.. po prostu kiedy chce ci sie zyc,

Ty przynajmniej wiesz, co to jest. :-(
Zazdroszczę Ci.

S.

1. Data: 2002-02-13 00:50:44

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <....>
> Ty przynajmniej wiesz, co to jest. :-(
> Zazdroszczę Ci.

no i widzisz.... miec nie znaczy rozumiec...wiedziec moze, ale to mało.
jest chyab jakąs roznbieznosc miedzy tą widza uczuciem, cos tam jescze
brakuje do spojnosci.
ale czy to jakaś licytacja przypsutych humorów?
M.

1. Data: 2002-02-13 02:18:12

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marsel <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4cd71$el5$...@n...tpi.pl...
> ale czy to jakaś licytacja przypsutych humorów?
> M.

ok
przebijam

1. Data: 2002-02-13 07:34:01

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania:

> przebijam

kontra!

M.

1. Data: 2002-02-13 07:40:45

Od: "Saulo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brakuje do spojnosci.
> ale czy to jakaś licytacja przypsutych humorów?

Tylko Cię podpuszczałem Marsello :)

Saulo

REfleksja
Aldona aldona z peknietego kondona