Instytucje które pomagają znależć pracę niepełnosprawnym

1. Data: 2003-01-01 18:41:48

Temat: Instytucje które pomagają znależć pracę niepełnosprawnym
Od: "Maciek Wrzesiński" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam pracy, jakie instytucje mogą mi w tym pomóc

2. Data: 2003-01-01 23:44:44

Temat: Re: Instytucje które pomagaj? znależć pracę niepełnosprawnym
Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 01 Jan 2003 18:41:48 GMT, "Maciek Wrzesiński"
<m...@t...pl> napisał(a):

>Szukam pracy, jakie instytucje mogą mi w tym pomóc

Żadne, licz na siebie
Jarek

3. Data: 2003-01-02 00:30:56

Od: "Maciek Wrzesiński" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Żadne, licz na siebie
> --
> Pozdrawiam
> Jarek
To Pocieszające
Polanda to piękna kraja

4. Data: 2003-01-02 17:20:06

Od: "jano" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To Pocieszające

No chłopaki w ten sposób to nie pomagacie koledze.
Maćku zaglądnij do miejscowego urzędu pracy, powinna tam być komórka
zajmująca się osobami niepełnosprawnymi - pogadaj z nimi. Nawet jeśli nie
będą mieli żadnej oferty pracy to być może będziesz mógł załapać się na
jakieś szkolenie.
Postaraj się też zdobyć namiary na zakłady pracy chronionej z twojej okolicy
i odwiedź je (z wczesniej przygotowanym zyciorysem), pogadaj, nawet jesli
nie teraz to w przyszlosci będą potrzebowac pracowników.
Możesz zaglądnąć do miejscowego oddzialu PFRONu (o ile takowy jest w
okolicy) i tam dowiedziec sie o programy celowe typu telepraca (dawno nie
mialem kontektu z PFRONem - nie wiem jak jest teraz).
Bądź aktywny.

Życzę powodzenia
jano
TYLKO TWARDZIELE JEŻDŻĄ BEZ TRZYMANKI :)

5. Data: 2003-01-02 18:08:06

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Jan 2003 18:20:06 +0100, "jano" <j...@p...onet.pl>
napisał(a):

> [...]
>zajmująca się osobami niepełnosprawnymi - pogadaj z nimi. Nawet jeśli nie
>będą mieli żadnej oferty pracy to być może będziesz mógł załapać się na

:-))) ROTFL :-) Uśmiałem się serdecznie, nie będę pisał dlaczego bo nie chcę tu pisać
swojego pamiętnika :(

>Postaraj się też zdobyć namiary na zakłady pracy chronionej z twojej okolicy

To akurat popieram bądź aktywny i sam szukaj pracy bo żadna instytucja
tego za Ciebie nie zrobi. Żeby nie było na mnie, że tylko siedzę i
nabijam z urzędasów podaję Ci link do Katalogu Zakładów Pracy
Chronionej i to z całego kraju szybciej zaciągniesz z neta niż z łaski
swojej jakaś pracowita pani da Ci to w urzędzie
http://www.pfron.org.pl/download/katalog.exe
>i odwiedź je (z wczesniej przygotowanym zyciorysem), pogadaj, nawet jesli
>nie teraz to w przyszlosci będą potrzebowac pracowników.
>Bądź aktywny.
Popieram
Jarek

6. Data: 2003-01-09 00:12:23

Od: "DUPA JAS" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niezaleznie od tego wszystkiego co proponuja slusznie koledzy sugerowal bym
takze, zeby rozejrzec sie, jakie organizacje spoleczne (fundacji,
stowarzyszenia) na rzecz ON dzialaja w Twojej okolicy i skontaktowal sie z
nimi. Niektore od czasu do czasu maja jakies oferty pracy lub posrednicza w
organizowaniu pracy dla ON.
Mozna takze probowac przez organizacje zrzeszajace lokalny biznes - sporo
jest teraz rozmaitych izb i inkubatorow - zawsze jakas szansa jest - poza
tym ze docieramy do potencjalnego pracodawcy, to jeszcze dajemy mu sygnal ze
jestesmy aktywni i z inicjatywą. Najgorzej - nic nie robic

LM

7. Data: 2003-01-11 19:42:08

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>  Szukam pracy, jakie instytucje mogą mi w tym pomóc

Szukaj sam, a nigdzie nie znajdziesz. Zmobilizuj krewnych, znajomych,
przyjaciół - bez polecenia - marne szanse. Jeszcze wszystko zależy od tego w
jakim jesteś wieku - jeżeli masz powyżej 40 lat - to połóż się i czekaj na
koniec życia. NIKT Cie nie zatrudni!!!Jesteś bez szans.
pozdrawiam
Elżbieta

Materac przeciwodleżynowy - sprzedam.
`2003